it never ends...

image614okej jag erkänner ja flippade ikväll

resultatet är ett jävligt rent hem, ett ommöblerat rum, massa slängda grejer, lite grejer som har gått sönder och en jävligt sockerspeedad svettig ronnie med en rimligt överstor portion ångest.

usch jag mår inge vidare alls...önskar jag fick ta lite timeout från mig själv bara en liten stund snart...

slutsats the drugs dont work they just make you worse...

nu ska jag försöka sitta still en stund och läsa en bok jag hittat...om att städa...

snälla söta någon där ute slå mig nu, slå mig hårt i huvudet och få den här karusellen att sluta snurra...

Kommentarer
Postat av: Umma

Bah är du som jag? Städmani råder när tankarna blir knepiga. Men jag ser det som så att bättre att ha städdille än att ägna sig åt nåt destruktivt. Dessutom är det godare att slicka på rena golv.

Postat av: ronnie

arent we all the same...eller vi har gjort oss själva så här...

2008-04-09 @ 09:31:48
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

Dick äppelcidervinäger baby! Det tar ner sockerspeedet och jämnar ut svackorna.
Eller kom upp till mig så kör vi detox och sköna promenader i norrländska vårvädret
=)

2008-04-09 @ 12:56:30
Postat av: ronnie

äppelcidervinäger...brrr uhh okej...hur mycket och hur ofta....

2008-04-09 @ 16:59:15
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Lina

En matsked i en liter vatten, drick två liter vatten om dagen...

2008-04-09 @ 21:16:35
Postat av: Vetleeli

really good site!!

2009-09-16 @ 14:30:52
URL: http://vetleeli.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback