ibland e man bortskämd...

heldag på stan igår igen...cyklade hemifrån vid lunch och hemma igen vid midnatt.

solkysst

luktar lite vitlök idag men det gör inget. det får mig bara att tänka på en brännande varm kajplatsplätt i gamla stan, saffransglass, nytorget med inte allt för många barnvagnar, corona med lime och sol i ögonen i vita bergen och den sura men fruktaansvärt lättdrivna servitrisen på BO´s men mest av allt paulina och Mia som är raraste Bill och Bull-katterna i världen.

världen var snäll igår. den är hård och visar på rätt sätt hur den kan te sig när man gör rätt. det gör ont men det är värt det...

nu ska jag iväg på morgonseminarium på Nordiska, hoppas de bjuder på god frukost, annars har jag bacup med RR-dödsbröd i väskan...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååh, saffransglass!!
Jag älskar saffransglass! Nu vet jag vad jag kommer att ställa mig och kocka ihop ikväll. Håll tummarna för sommarväder i helgen så jag kan äta den i solen på min altan
=)
Kraaaamm!!!

2008-04-24 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback