dunk dunk duncan...

av allt jävla minglande och av allt jävla bubblande så hittade jag äntligen min man.

mummy always told me to pic the creme the la creme go for the best and fuck the rest. bokstavligt taget och bokstavligt talat. kärt återseende har lika många namn som kära vänner kan tvinga en att hoppa upp på prispallen igen när man trdodde skeppet var sänkt ruttet och skrovet ramlat samman för länge sen.

TACK LINA FÖRST OCH FRÄMST

du vände trenden som nästan förde mig till karon nere vid sin jävla flod som jag glömt namnet på i skrivandets stund.

har tillbringat kvällen i lobbyn, underbara lobbyn med stressade bartendern som inte kan blanda drinkar ordentligt men åtminstoner vet hur man kompenserar genom att muta sina gäster med fejkfernet.

John Duncan gjorde min kväll. känns bra att träffa och hänga med kära vänner istället för allt jävla plast som funnits häromkring. Tack John! tre plus en enheter alkoholm senare och jag är människa igen...jag trivs bättre bland folk som knullat med lik och står för det än folk som prostituerar sig för 25 procentig bekräftelse och slickar lort och lera från andras skitiga skor och skämms för det men gör det ändå.

inatt somnar jag nöjd. för att jag fått mental stimulans för första gången på en vecka för att någon utmanat mina hjärnceller och för att jag fått en mental bottsningsmatch som heter duga. det finss ingetg som tänder mig hårdare än folk som vågar tänka tycka och sträcka på sig i situationer som får den alldagligaste svensson att kasta in handduken och lomma iväg med en kroppshållning från 1498...(fattigmansjon)

nu måste jag fimpa skiten på teven och sova

gonatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv fina du!
Jag (och mina vänner) hade jättetrevligt, även om efterfesten inte var årets happening
:P
Men bra sällskap väger upp det mesta...

2008-04-04 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback