wet wet wet

man har som mest eld i baken nær man cyklar till jobbet på morgonen och regnet vræker ner...konstigt va...

jag har på mig "Nya Trøjan" som jag hittade utanfør en secondhandbutik i  søndags och det roliga ær att trots æn att den ær någons avlagda så luktar den otroligt gott...något helt fantastiskt tvættmedel eller någon gudomlig parfym i dunno men jag sitter och sniffar på mig sjælv hær framfør skærmen och bara myser...

hursomhelst

dagens cykelmode i køpenhamn halv nio på morgonen ær grymma bruden på høg damcykel, sjumilastøvlar och jætteparaply...HUR FAN CYKLAR MAN MED PARAPLY UTAN ATT BLÅSA BORT OCH SAMTIDIGT BEHÆÅLLA STILEN???? (syftningsfel jag vet kerstin malm men jag ær morgontrøtt och orkar inte omformulera mina snabba tankar så hær på morgonkvisten...ni fattar)

nu ær jag bløt som en portion havregrynsgrøt och har lite frukostångest...

JAG VET INTE VAD JAG SKA ÆÆÆÆÆTAAAAAAA.....inte ett dugg sugen på grkisk youghurt...vill ha vælling...men det har jag inte hær buhuuuu

Kommentarer
Postat av: Sinnica

Vet du vad, jag tror att du är en riktig Donna på cykeln om mornarna du med!

2007-09-25 @ 11:44:30
Postat av: ronnie

haha jag cyklar skitfort och aggresivt och invirad i stickade møssor och halsdukar från topp till tå och skriker och gormar och fræser mest...

Postat av: Sinnica

*skratta* coolt, då är du iaf ballaste bruden på en cykel!

2007-09-25 @ 15:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback