the smell...

jag klarar inte av det här...

hela stället luktar av döda grillade nötkreatur och griskultingar...

DET HÄR ÄR INTE ETT JOBB!! DET HÄR ÄR HELVETET!

jag har sålt 60 stycken Bruncher idag...förstår ni hur många kilo bacon, chilikorvar och scrambled eggs det innebär? jag kan känna hur stekoset och fettet äter sig in under huden på mig...

jag gick hem igår...tog en långpromenad i världens tröttaste stad...när jag gått hela vägen började det regna, jag hatar att cykla i regnet...tur tänkte jag då. för en gångs skull hade jag TUR!

jag skulle vilja ha lite mer flyt just nu tack

mer flytande flytflyt

mer flyt mindre bacon...

JAG VET ATT DU SER NER PÅ MIG NÅNSTANS DÄRUPPIFRÅN SKÄGGIGA GAMMLA GUBBJÄVEL! KAN DU KONTROL ALT DELETA ALLT BACON UR MITT LIV OCH GE MIG MERA FLYT! NU PÅ DIREKTEN TACK!

Kommentarer
Postat av: Prebenmargit

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback