sunny sunny copenhagen

sitter på Bang&Jensen  på Istedgade och dricker myntalemonade...

image389

Stället är de ett trendy mediakidscafét i the redligtdistrict där alla männsikor som antingen betyder nåt eller känner någon som betyder något slösar sina lediga timmar i solen med att slappa,  käka brunsch eller dricka cocktails en torsdaglunch och se svåra ut... I LOVE IT!

JUST NU E JAG SKITSVÅR!

det var myntalemonaden som fick mig att stanna till utanför...alla sitter och surplar på den ...det liknar en Gigantisk Mojito i ett Pint-glas...

image385

men de e alltså saft

trots att jag efter fyra dagars Amarettosourzkonsumtion har vant mig vid att döva ångesten så jag skulle bhöva något mer rivigt...

om jag ska stanna i köpenhamn måste jag bo någonstans där man kan gå ner på lokala cafét och dricka en sån här och få en äggmacka till fruskost...

men just nu kan jag varken äta eller dricka någonting...


just nu sitter jag med den största tjockångesten i världshistorien och är livrädd för hela världen...


jag hatar att se ut såhär

jag klara inte av det

jag är en kamel dromedarelefant!

jag är bakis ensam och rädd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback