seg fredag

hmpf

hade hoppats på att komma iväg till malmö i helgen men ikke... ni vet när man har ställt upp för alla sina arbetskompisar i sex månader och cyklat in i sista minuten en lördagmorgon på grund av sjuka barn, brutna fötter och bakfyllor...

får man nåt tillbaka?

neh skulle inte tro det va

så de blir arbeit arbeit hela helgen

tills dess tänkte jag platta till mitt arsle lite mer på Bnag och jensens höga barstolar

de har gratis refil på kaffet, grats kaffesirap i tre olika smaker och kl fyra fick jag en croissant när de stängde ner för brunschen...tack! dessutom gör de bloody marys för 49 spänn, serverar min favvoöl hooegarden på fat och husets sprit kostar 27 spänn likaså husets vin...kan det bli bättre

men nu måste jag pausa lite. två gamla cirkuskompisar kom förbi efter en lång dag i träningshallen och vi högg in på en nachotallrik...helt sjukt men det visade sig att de också är galna i jalapenos...jag har aldrig ätit nachos med tre jalapenosmänniskor som plockar från samma tallrik...det är en kamp på liv och död och när vi attackätit upp toppingen så fick jag göra en god gärning och gå ut i köket ochbe om refill på salsan och jallisarna...det hade aldrig funkat annars


mina obligatorikska två dubbla cappucino i combinationmed en skål jalapenos och salsa sätter väl förmodligen igång min stackars mage snart...min mage som e trött och överfull med linfrön och femornsblandning och wokgrönsaker...


gaaaah jag kan inte bestä,mma mig


husets vi

en hooegarden

en bloody mary

eller en lemonad med amaretto eller southern comfort???


Kommentarer
Postat av: Phillipmaryam

Hi! Your website is really interesting! I like it!

Postat av: mie

6 timmar till bloggdesigntävlingen avslutas, delta du också!

http://memie.blogg.se/2008/october/vinn-en-bloggdesign.html

2008-10-17 @ 12:05:27
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback