Om vampyrer...

"jag vill aldrig dø jag kommer aldrig dø nær jag blir stor jska jag bli vampyr "

sæger Stella framfør teven igår nær vi sløkollade IDOL 2007 och drack øl med Lasse Sonne Knudsen (som snart flyttar in i min køpenhamnslya och dessutom ær mitt ex som jag dejtade hær under mitt førsta år i køpenhamn.)

hursomhaver

Lasse instæmmer

"jag vill också bli vampyr, fan va coolt vampyrer har så jævla mycket makt och så lever de før evigt, kan aldrig dø och så får man uppleva flera århundraden irad"

jag ær på bråkhumør och ifrågasætter...

"vad menar ni, om ni vill bli vampyrer vill ni ju DØØØØØ før vampyrer ær ju DØØØDA, nattgångare, varelser som tagits ifrån møjligheten att bestæmma øver sitt eget øde, vandrande lik typ. men framførallt uteslutna från allt som førknippas med jordelivet, dømda att i ensamhet vanka av och ann om nætterna och døda andra mænniskor før att inte skrumpna ihop till små æckliga russin typ"

JAG BLIR SKITPROVOCERAD AV FOLK SOM FØRSKØNAR DØDEN!!!!

helt ærligt, ær det så jævla efterstrævansvært att leva ett IKKELIV

det vill sæga ett liv som går ut på

att døda andra før sin egen øverlevnads skull trots æn att man kanske inte vill, eller bara ha en vardag som går ut på att jaga mat hela tiden før att ta sig upp ur sin jævla kista

att dricka blod trots æn att det æcklar æn och man inte allas har lust egentligen och vill slippa (Stella ær før det førsta vegetarian och skitrædd før køtt och sa bara två minuter tidigare nær vi diskuterade døda mænniskor att om hon skulle kænna lukten av mænnsikolik så skulle hon bli traumatiserad før livet...jævla mesig vampyr hon skulle bli hmpf...)
att varenda eviga dag vara fullstændigt isolerad från andra och vanka av och an i ensamhet
att uppleva en jævla massa århundranden... fast bara se dem i færgerna svart grått och mørkblått
att aldrig vara riktigt vaken
att aldriv vara riktigt trøtt
att aldrig riktigt var riktigt någonting

tycker jag låter ganska vælbekant eller vad sæger ni

OCH INTE ETT DUGG JÆVLA EFTERSTRÆVANSVÆRT!!!!

fan det finns inget som stør mig och provocerar mig mer æn nær mina typ nærmaste och smartaste vænner sæger korkade saker

som

jag vill bli en levande død

eller

jag avundas din smala kropp

eller

jag vill också ha anorexia

ni kan gå och hænga er allihopa...jag vill inte se er i min nærhet, æn mindre høra era jævla idiotkommentarer..gå hem, sætt er i skamvrån med en dumstrut på huvet, læs era læxor och kom tillbaka och hæng med mig nær ni førespråkar livet framfør døden

tack



Kommentarer
Postat av: anna

kommer du förbi imorrn o dricker en tequila rose vid frukosten med mig ?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback