Om førnekelse...

ingen kommer ihåg en liten fegis....eller hur?

jag ær så førbannat trøtt på mig sjælv och alla andra som blir vid med att ta skit från sig sjælva istællet før att vara ærliga och sæga ifrån. ni dødar er sjælva, jag dødar mig sjælv!

honestly! guys out there. girls out there? jag børjar med lightvarianten

hur många sympatikompisar och sympatiknull har ni int haft genom åren...??? ni vet de dær polarna ni hængde med fast æn att det enda de gjorde var att sno era leksaker och kasta sand i øgonen på er, eller de dær knullkompisarna som var lika snælla och dumma som kossorna i hagen men gærna bjød på en omgång folkøl på lokala puben hemma på stortorget i Arboga nær alla andra hade girlfriends and boyfriends och kollade film. kan ni lova mig att ni aldrig sympatiknullat med någon av dem och ba...fan okej bara før den hær gången...jag pallar inte gøra hans liv mer miserabelt æn vad det redan ær genom att sæga nej och nu e jag ju lite småfull så van fan oej då...

men nu så akta er!!!!

værst av allt!

hur många gånger har ni inte skonat era førældrar helt i onødan?

istællet før att krypa till korset och låta dem som kanske ville hjælpa mest (mamma och pappa) så vrækte ni ut er skit øver era stackars polare på caf´e String som ni mutade med grillade mackor och kaffe latte!

kunde ni inte bara varit ærliga från børjan!!!!!! ærliga mot er sjælva åminstone... fan vi var så många som gick sønder helt i onødan...

kund vi inte provat med att tala klarspråk!!!!

MAMMA JAG SKÆR MIG I ARMARNA NÆR JAG ÆR LEDSEN HJÆLP!!!

MAMMA JAG KRÆKTES UPP MIDDAGEN HJÆLP!!!

MAMMA JAG HAR HAFT OSKYDDAT SEX MED EN 36 ÅRIG GREK PÅ RHODOS SÆGER LINA FAST JAG MINNS INGENTING HJÆLP!!!

tænk om ni vågat och tænk om era mammor var supermammor då hade ni før tio år sen fattat att..

du ær sjælvdestruktiv och vi skal fan fixa en riktigt dyr terapeut till dig Emma!

du har bulimi och behøver proffesionell lækarvård Lisa!

du hade inte sex du blev våldtagen Fialotta!

istællet så skyddade ni era mammor och pappor...ni skyddade era mammaor och pappor och valde att svælja och bæra på skiten sjælva

vad ska de tro om mig om de får veta att jag mår dåligt, jag ær ju bæst i skolan och alla lærare ælskar mig inte kan jag va svag heller nej helvete jag e stark och æsch de fattar ændå ingenting jag ringer Lena och dricker kaffelatte istællet?

hur ska de hantera att jag spytt upp allt jag ætit de senaste åren de kommer tycka jag ær skitæcklig...jag hetsæter en påse chips så kænns det sækert bættre sen, jag kan sluta imorgon...

han var ju ganska søt han Aristofanes och visst bjød han både mig och Lovisa på minst tre rundor Cosmpoilitans så egentligen var det kanske vært det dær dåliga sexet efteråt...jag får nog skylla mig sjælv...

JÆVLA BARN! ALLA DESSA JÆVLA BARN SOM SKYDDAR SINA FØRÆLDRAR FRÅN VADDÅ? SIG SJÆLVA?

why why whyyyyyyyyy...jag gråter skriker stampar och kvævs i mina egna spyor jag blir så jævla ledsen....

från och med nu tænker jag inte skona någon...ingen ræknas mer æn jag. jag ær viktigast i værlden och det ær ni också!

obs ps BY THE FUCKING WAY

JAG BØRJADE MED MIN CHEF! han som har før vana att vræka ur sig massa skit om mig till alla andra bakom min rygg...det senaste jag hørde bara igår var att jag inte var att lita på, en smitare och att jag blivit sparkad på grund av något riktigt oførlåtligt...

JAG:

VAD FAN HAR DU SAGT OM MIG TILL DE NYA TJEJERNA, JAG HAR HØRT ATT DU SNACKAT SKIT BAKOM MIN RYGG!!!!! UPPENBARLIGEN SÅ HAR JAG BLIVIT SPARKAD PÅ GRUNDER SOM ÆR SÅ HEMLIGA ATT DE INTE FÅR VETA ORSAKEN VAD FAN BETYDER DET FØR NÅGOT?

ynkryggen till chefshelvete:

va ehhh jagg neeeh...jaghar bara sagt att vi byter ut personalen ingenting annaT, absolut ingenting...

JAG: BRA FØR OM JAG HAR BLIVIT SPARKAD AV NÅGON ANLEDNIGN SÅ ÆR DET VÆL MIG SU SKA SÆGA DET TILL FØRST OCH INGEN ANNAN ELLER HUR??? SEN HAR DU VISST SAGT ATT MIG SKA MAN INTE BYTA VAKTER MED FØR JAG FØRSØKER SMITA UNDAN HELA TIDEN OCH OM JAG LYCKAS MYGLA MIG TILL ATT BYTA EN VAKT SÅ SKA DU TYDLIGEN STRAFFA MIG MED HALV LØN, VAD MENAR DU MED???? BY THE WAY SÅ HAR LENE RAMLAT OCH GJORT ILLA FOTEN OCH JAG TAR HENNES VAKT IMOROGN!

ynkrygg till chefshelvete:

vaaa ehhh, nej det har jag aldrig sagt jag har bara sagt att ni inte får byta vakter utan att jag godkænner det først...

JAG: BRA, BRA ATT VI TALAR KLARSPRÅK TILL VARANDRA NU FØR JAG ORKAR INTE HØRA OM FLER GREJER SOM BLIR SAGDA OM MIG BAKOM MIN RYGG!!!!!

ynkrygg till chefshelvete:

jaaa ehhh joo okej,  men jag har alltså aldrig sagt något sånt ingenting alls...ingenting...
 
.......................en minuts tystnad..........


.....................jag glor intesnisivt på chefshelvetet..................spænner øgonen i honom uppe från mina høga klackar...

ynkrygg till chefshelvet:

ehhh var det ellers annat du ville tala om? neh okej...

sen smet han illa kvickt ut genom bakdørren som den lilla kloakråtta han ær...

jag høll høg hakføring tills han dragit sen var jag så slut i huvet och kroppen och sjælen att jag kræktes...

men jag vann! HØRDE NI DET JAG VANN!!!! det kostade mig ett ganska høgt pris och en jævla massa ångest men jag vann, mot honom och øver min egen jævla rædsla att skona honom från sig sjælv..

ingen kommer ihåg en liten fegis

jag ær ingen liten fegis

inte mer

Kommentarer
Postat av: Lina

Underbart! :)

2007-09-26 @ 22:45:27
Postat av: ronnie

LINA! oj, synd att du inte bodde i en stor etagelægenhet på søder i sthlm. norrland e kallt och långt bort...man jag kommer gærna och hælsar på iallfall...jag tycker om djur också och har aldrig åkt varken hundslæde eller klappat en ren...skulle va coolt med lite sightseeing och turistning i norr..dessutom ælskar jag norrlændska...du verkar snæll och tuff iallfall! kram på rej!

Postat av: Snubben

Ingen minns en förlorare..

2007-09-27 @ 06:04:03
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Lina

Alltid välkommen, även om jag inte bor såå långt bort som till fjällvärlden! Hör av dig en dag före så jag hinner städa gästrummet bara! :)

2007-09-27 @ 10:29:35
Postat av: Johanna

hej! jag hittade din blogg för några timmar sen och jag kunde inte sluta läsa. du är min nya idol. eller ngt sånt. inte för att du är anorektisk och jag vill se ut som dig eller whatever, utan för att du är så jävla grym och smart och tuff så jag blir nästan kär. PUSS på dig och din blogg, och jag hoppas att du blir frisk snart.

2007-10-07 @ 07:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback