OM blogvertiser...

Jag hajjar inte grejen!!!!
 
(det ær mycket jag ær arg på idag...måste va den dær kycklingpastan som gjort susen, min hjærna funkar igen)

Varfør sitter det så många bloggare och skriver ner
http://www.blogvertiser.se/ 

Så hær sæger Blogvertiser om sig sjælva

"Blogvertiser kopplar samman annonsörer och bloggare i syfte att skapa och sprida information och åsikter via riktade bloggar och därmed nå ut till exakt rätt målgrupp. Bloggare, få betalt för att blogga!"

Och så hær skriver upphovsmannen till sidan http://www.uppkopplat.se/

Att lägga upp sin blogg hos Blogvertiser är att döda all sin trovärdighet. Och vem vill synas på en blogg som är beredd att sälja ut sin trovärdighet för 100 kronor.

vad ær det før fel med hundra spænn? vadå sælja ut sin troværdighet...om jag tjænar pengar på det jag skriver ær det mindre vært då? ær blogging pløtsligt någon idéell politisk verksamhet? varfør ær det pløtsligt smutsnigt eller skamligt att få betalt før sina texter...

det ær ju helt grymt och fantastiskt att det ågr att læsa massa gratis krønikor øverrallt på¨hela nætet, ær det inte cool och helt okej att de som jobbar och sliter med att skita ut material hela dagarna kan køpa sig en sushitallrik som tack før bra skiten produkt?

før min del får ni gærna skicka nallebjørnar, nyckelringar egendesignade tshirts i size zero eller vad ni vill till mig...jag skulle bli øverlycklig! eller hemstickade wasabilicious møssor och vantar med små chilifrukter på till jul, jag skulle bli apglad.

sen kan vi børja samarbeta och sælja grejorna via bloggen...så kan jag marknadsføra era produkter och så blir vi stormrika allihop på kuppen!

vad sæger ni? lets do it!

Kommentarer
Postat av: anna

massa nattkramar till dig...
mådde lite dåligt här ikväll och tänkte på dig...
hoppas vi dricker TR ihop snart ..och myser.
kram!

Postat av: anna

men??
spooky..jag skrev nyss kommentar här..går tillbaka till min egen blogg och uppdaterar och där hade du skrivit...
wow...
min lilla fina ronnie
*kramar*

2007-09-27 @ 00:05:12
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Snubben

Jag håller fullständigt med dig!
Oftast finns det mycket bättre "krönikor" att läsa bland bloggarna än vad som skrivs i tidningarna, där någon kass journalist ju faktiskt får betalt för eländet!
... vad var ditt kontonummer, sa du?
:D

2007-09-27 @ 05:58:12
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: ronnie

Snubben! Tack du fattar! Fan du e bra du! vad säger du, ska vi slå våra kloka hjärnor ihop och börja tjäna lite pengar på det här...

2007-09-27 @ 12:00:06
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback