MALMÖ

är kallt och blåsigt

har bra espresso på möllan för 18 pix

har gratis och nästan ännu bättre automatkaffe på djursjukhuset


jag vet inte varför men jag känner mig ganska levande ikväll...inte på bristningsgränsen till död, inte orkeslös och slut i huvet och kropp, inte som om jag vill gömma mig under en filt och aldrig mer vakna

jag vill leva ikväll

igårkväll fick jag sitta och svara på jobbiga frågor om anorexia

jag ville döda alla som frågade. för att de är så jävla hjärndöda. sören var värst

skärp dig nu för fan ronnie, jag vet att du respekterar mig så pass mycket att du lyssnar på vad jag säger om jag säger att su ska skärpa dig, du lyssnar på mig mycket mer än alla andra eller hur

*
TITTAR I KORS, RÖDFLAMMIG I HELA HUVET, SVEPER GLAS NITTIOÅTTA I RÄKNINGEN MED WHISKEY*

sören flourtandkräm, jag respekterar inte dig ett smack. du är en jävla looser, en klam gammal bamse till förtappad looser som stått och trampat i din egen lort de senaste fem åren. och det värsta är att du vet om det själv också. medans du planterar ekollon med röven i köpenhamn i din grushög på tomten som bara står och står så rör jag mig iallfall...

jag rör mig

uppåt neråt sidleds

skitsamma

MEN JAG RÖR MIG OCH DU STÅR STILL!

och vet du vad....

snart ruttnar du i din förbannade grushög

___________________________________

ikväll ska jag leva mera

listan på levande är lång

som pauline brukade säga

"per aspera ad astra"

genom motgångarna till stjärnorna

jag ska till stjärnorna

Kommentarer
Postat av: asshål

go for it girl!
som dom säger.... (Y)

2007-09-15 @ 21:58:35
Postat av: Mad's

Klart du ska till stjärnorna, möt mig där om några år :)
/ Mad's

2007-09-16 @ 00:33:11
Postat av: Fettot

bakis igen.

Postat av: Ruby

Så här stavas ditt namn från och med nu " Y.O.U K.I.C.K
A.S.S. G.I.R.L.F.R.I.E.N.D"
bäst bäst bäst bäst! HAHAhHA.

2007-09-17 @ 00:33:27
Postat av: ej

jag har läst din blogg ganska länge. om du vill ha hjälp för din anorexi, läs min blogg under "min anorexi" om mia andersson.
kram

2007-09-23 @ 16:42:27
Postat av: ej

här är min adress: http://www.metrobloggen.se/ todagens

2007-09-23 @ 16:43:10
Postat av: The Basturd

Saknar min Ronnie! Jävla skit att hon ställde till det för sig. Jag klandrar inte henne, men det får mig att undra varför någon kan tänka sig att knulla med Sören, är det hans osäkerhet som låckar tjejerna? Det kan inte vara att han är fet och ful igallafall.

2007-10-12 @ 00:50:13
Postat av: ronnie

The Basturd: Vem är du?

men apropå den klamma Bamsen! han har säkert nån feromon spray som han använder för karln är fullkomligt ologiskt oattraktiv egentligen.

det är min teori feromonspray eller witchcraft...hmm

2007-10-12 @ 12:55:05
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback