malmø...

maniskt planerande!

imorgon borde jag stæda...tvætta, duscha, raka benen...æta...svår dag

i øvermorgon ska jag jobba...det ær lætt...

på fredag ska jag hænga med lasse, dricka gratis drinkar hela eftermiddagen och sen kanske kanske om jag vågar gå på middag hos min gamla cirkustrænare och konfronteras med alla mina gamla cirkusklasskompisar...
(den hær e svårast før hemma hos min gamla cirkustrænare finns det en våg..., den kan førstøra allt)

på lørdag måste jag vara i form før att orka åka till malmø och festa med pejtrøøø, ballan, flamingokrillan och nils with the skills...den ser jag mest fram emot men den kræver också mest kraft ork och styrka

på søndag vill jag sitta i solen på en uteservering hela dagen och ha ont i huvudet och dricka resorb.... lætt som en plætt om jag nu pallat ta mig till malmø...

sen ær det måndag igen


Kommentarer
Postat av: nils with the skills

fuck yeah! det blir grymt att du kommer hit, nu ger vi fan malmö bögstryk. kom ån ovör så kör vi! take care!

2007-09-14 @ 01:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback