lazy afternoon...eller inte?

tog en fika med Linn inne i stan på Café Stella..såg en skylt om att de har crazycocktailpriser på torsdagar mellan kl 22-23. 40 spænn før cosmisar, daquiries och mojjitos...

jag tog en vatten och Linn drack en kaffe avec Beilys

det hade jag nog också gjort om jag inte hade magen full med LUNCH...ahhh usch usch usch hemska tanke..i nog med det så har jag ætit middag idag igen...sallad med chili och ceasardrssing jalapenos och rågbrødskrutonger... jag vill springa och gømma mig någonstans...nej jag vill stæda hela ccafét grundligt...eller slæpa upp de dær 40 sæckarna med tomglasflaskor från kællaren tills jag ær så trøtt att jag vill krækas...då kanske jag kan slappna av igen

jag var tvungen att gå hem igår efter gårdagens middagsætning...nu kænns bæra tomglas extremt lockande

egentligen så måste jag avbryta nu nu nu før jag kan inte sitta still en sekund till

måste måste måste

påolera bardisken och sen tomglasen

brb..

Kommentarer
Postat av: Georgann

NICE AND WONDERFUL SITE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback