köttig jävla ångest

snacka om fetttig recovert, fet ångest och fet payback time för ronnie roadkill

gårdagens diet bestod i princip enbart av croissanter, vitt bröd, och mount gay rom blandat med kahlua som toppades med fyra stycken springrolls från nåt jävla thaikök mitt i natten.

jag kom hem klockan elva full som en kastrull, sulade en av mina highheels i väggen så att det nästan blev ett hål...jag var arg på nåt...minns inte vad men cykleturen hem var vinglig och gick i tvåhundrafemtio kilometer i timmen...

jag tror jag var arg för att jag hade ätit så mycket, ätit och druckit alldeles för mycket...

grinade massor när jag kom hem, grinade och var arg

däckade innan tolv, helt säkert

vaknade klockan två...

gick upp och köpte frukost

nu har jag precis fått i mig min morgonkaffe och klockan är halv fem på eftermiddagen. ikväll är det öppen scen på min gamla skola...skulle vilja gå dit men jag borde sitta hemma och svälta som den överkonumserande äckliga varelse jag är och skämmas...skämmas för mitt frosseri, skämmas för att jag tryckt i mig massa vidriga croissanter och vårrullar

jag mår illa, min kropp mår illa, jag mår illa.

jag har sån köttig jävla ångest

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag finns med dig, om du vill... vet inte riktigt ditt personliga helvete, men kan ana likheter med mitt eget. Jag håller på dig, du är bra, fin, snygg och smart!

Postat av: Johanna

Sluta skämmas! var stolt över att du trotsade anorexiaskiten och vågade leva

2007-09-28 @ 16:58:15
Postat av: ronnie

Tina: vi är förenade i matmonstermissären
Johanna: Tack den kommentaren värmde bättre än glöö på julaftonsmorgon

2007-09-28 @ 17:08:42
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback