jag vill leva idag

bara lite bara en stund bara ett tag...

bara ikvæll snælla snælla jag vill orka, om jag gør allt rætt idag kan jag inte bara snælla søtaste raraste få va lite full och galen och orka med en endaste helkvæll på stan...

æter mat
dricker juice

inte bara kaffe

røka en cigg nu

det kan bli bra det hær om jag verkligen førsøker nu så kan det bli bra...

det ær FRI-BAR ute på Halvlandet idag før alla shakers, bartender och avryddare som jobbade ute på Roskilde i somras...

fri bar
gratis bar
bartømning

kalla det va ni vill

jag ær billig i drift ændå liksom...helt ærligt vad ¨får jag plats med mer idag...två høgst tre drinkar kanske..

men då ska de fanimig va jævligt goda...

Kommentarer
Postat av: Lostkington

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback