jag vill bara understryka...

...att jag varken har drabbats av akut dyslexi eller att jag var sketafull igår nær jag satt och bloggade. dæremot var det becksvart kolmørkt och nattsvart i baren och jag hade alltså lite svårt att træffa rætt på tangentbordet...

jag kan stava jag lååååvaaaar!

usch min gamla svensklærarinna hade slitit sitt sønderblekta hår och stampat arg i backen med sina neonrosa klackskor och den lilla matchande læppstiftsmålade munnen hade snørpts ihop till en liten trut och sen hade hon tvingat mig att stå på ett ben och sjunga tyska kampsånger i en minut innan hon førlåtit mig.

obs obs

den meningen måste byggas om, den var allt før lång.

okej

hør ni det

jag ær inte ordblind bara fruktansvært lat! men jag ska skærpa mig skitmycket nu jag låvar...

Kommentarer
Postat av: anna

kan inte du komma och leka me mig?
Jag tror vi skulle ha så kul..på ett sarkastiskt bitskt bittert älskvärt sätt.
jag har två burkar salsasås och en burk feferoni...masor av cayennekrydda!
..och rödvin i mängder, martini och en ny tequila rose!
puss!

Postat av: Caroline

NEJ!
Skärp dig inte, bygg inte om meningarna och börja inte stava rätt, snälla.
Konsten att skriva är mer än så och och du kan konsten. Att bryta mot lärarinnorna och sätta ihop orden på ditt smågalna, vackra, underbara vis ger mig rysnigar.
kram C

2007-09-08 @ 19:09:07
Postat av: Roadrobinhood

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2008-01-08 @ 21:37:33
URL: http://roadrobinhood.blogspot.com
Postat av: Aleksanderann

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-02-19 @ 14:15:07
URL: http://aleksanderann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback