it never ends...

jag var tvungen att gå hem igår också...jag var helt enklet før rædd...

før rædd før bristen på orkesløshet...før rædd før att vakna mitt i natten och behøva hetsgå en runda på fæltet i snålblåste, før rædd før att vakna med ångesten øver att inte kæna sig førtjænt av att leva...

så jag valde att gå hem på dirketen istællet, på direkten i mina træskor

det var en fin natt, mild, vindstilla, och det gick tusen gånger lættare æn jag tænkt mig...næstan allt før lætt egentligen

ett pilatespass ovanpå det och øverjøvligt æckligt många timmar senare kunde jag æntligen sova...klockan halv sex på morgonen somnade jag

jag vet inte om det ræknas som framsteg eller bakslag...

att somna halv sex istællet før att vakna halv sex menar jag...

Kommentarer
Postat av: anna

* ronnie - sätt dig i soffan, jag har satt på säsong 3 av sex and the city, kommer snart med tequila rosen...
Va sa du? Jo jag fyller ett halv dricksglas med tequila Rose som legat i kylen så den blivit kall, fyller på nästan upp till kanten med laktosfri minimjölk och så två isbitar.. Självklart får du sugrörsdrinkpinne med hjärta på!
Mmmm visst är det gott!? jordgubbslikör..mm..kallt..gott..mm
oj då redan slut och intolåten på avsnittet har inte börjat...
jag blandar nya!*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback