I valet och kvalet...

jag frågade för en timme sen ungefär om jag skulle välja att dricka

en hoegaarden
ett glas rödvin
en bloody  mary
en hyldeblomstlemonad med lime mynta och southern comfort eller
amaretto

jag tror att de flesta skulle sagt, va fan det är fredag, frågan är väl inte vad man ska dricka kanske mer i vilken ordning eller hur... det e väl bara gå igenom hela listan

jag tänker

en hoegaarden e det jag är mest sugen på men smutta på en öl i tre timmar e rätt nasty...den e ju godi typ fem minuter max sen e den avslagen och pissljummen

ett glas vitvin e ju samma grej, ljummet vitvin suger

rödvin kan sippas och avnjutas i evighet

en bloodymary är som att knarka för mig, jag sveper den på under en minut...samma gäller alla drinkar så där hamnar lemonaden och amaretton också

såååååjag dricker rödvin

rödvin grundat med jalapenos...

min stackars stackars mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback