gå hem

jævla monster

nu måste jag gå hem igen...

fan också

om jag orkar hela vægen till langebro e det okej...sen får jag cykla...snælla sæg att det ær okej att jag cyklar sista biten...men jag ær fortfarande skitarg. så jag kanske måste gå hela vægen hem iallfall

æven om det varit en bra eftermiddag kvæll

Dagens toppen!

jag stod på mig, jag sa ifrån, jag vågade

Dagens Botten!

att krækas av ångest ær aldrig kul

Dagens återvinnande av dagens Toppen

kycklingpastan som jag åt med brød utan att værlden gick under (det gør den væl imorgon istællet men skit samma)

Dagens återvinnande av Botten

rastløsheten som kommer tvinga ut mig på sjumilapromenad nu i træskor mitt i natten trots æn att det inte ær många timmar kvar tills jag ska va tillbaka hær och øppna cafehelvetet før næst sista gången...jag borde få cykla hem och sova...jag borde ha gjort mig førtjænt av sømn nu...men det har jag ju såklart inte...hej hej hemskt mycket hej Ingolf vinner igen!

Dagens Happy Moment

Att Frank Sinatra avslutar min kvæll hær ikvæll med I didi it myway...mycket passande tema FØR DAGEN TYCKER JAG och att NI DÆRUTE ÆR SÅJÆVLA BRA!!!

I DID IT MYYYYYYYYYYYYYY WAAAAAAAAAYYYYYYYYY!

det borde ni också!

kram och gonatt

Kommentarer
Postat av: Daniel Andersson

Tjenare!
Besök gärna www.Kandisskvaller.com för det senaste och smaskigaste kändisskvallret!
mvh

Postat av: Snubben

Är stolt över att du valde att gå DIN väg! Skrev och skrev och skrev och skrev i några inlägg längre ned, men raderade hela tiden - vill inte komma med förmaningar om hur DU ska leva ditt liv.
Ett "bra" råd ifrån mig kan te sig oerhört kränkande (?) / svårt för dig. Därför avstod jag från att kommentera.
Fortsätt att vara "Wild & crazy" och du ska se att världen inte går under för det. Med det menar jag; att även om du beställer "fel" lunch eller köper en tröja som är "fel" så går inte världen under för det. Se till att få det som mantra.
"Världen går inte under för det".
"Wild & Crazy".
Kramsomfan
//S

2007-09-27 @ 05:54:55
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: anna

dricka morgonbaffe nu?
*kram*

2007-09-27 @ 08:25:35
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: ronnie

Daniel: Kul att du är här...mindre kul att du spammar.
Snubben! Skriv vad du vill...om jag vågar va äckligt ärlig tycker jag att mina läsare ska va det också..jag uppmuntrar till skriftligt anarki och precis som du själv säger så är det inte hela världen om det manskriver blir fel eller tolkas fel...du har säkert massa bra tankar oh poänger och jag vill veta!!!
anna: jag fick miitt morgonkaffe klockan halv tolv...det är mkt dåligt och helt mitt eget fel...imorgon blir en bättre dag..som startar med ingolfs kaffebar!!!

2007-09-27 @ 11:58:59
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Uilleso

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2008-02-11 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback