en och en halv timma kvar till frihet

och jag kan inte sluta tänka gud så skönt att jag slipper fixa äckliga nya nycklar...

(dubbel negation säger kerstin malm uppe i huvet)

jag har inte tappat bort mina nycklar jag har inte tappat bort mina nyckalr jag har inte tappat bort mina nycklar hurra hurra hurra

dessutom så gick jag under hela min monsterlånga promenad hem och pratade högt med mig själv och sa fy fan vad jag e bra fy fan va jag e bra....ronnie roadkill is the shit!

just därför just därför blev jag jeklarns snopen när nycklarna inte låg där de skulle när ja skulle låsa upp dörrhelvetet


jaja solen skiner i köpenhamn jag slutar om en och en halv, jag åt en skitgod croissant till frukost med nötcremesfyllning


vad gör ni idag???


Kommentarer
Postat av: frk fÖrster

Undrar fortfarande var du lagt nycklarna? Hade du tappat dem i din handväska? det brukar jag göra.....suck!

Postat av: Lina

Åh vad gott med croissant!!! Det måste jag lära mig att baka, bullmorsa som jag är... Vill du ha en sån när du kommer och hälsar på? :-)

2007-09-27 @ 16:28:50
Postat av: ronnie

FRK FÖRSTER!
haha det säger jag ALDRIG ALDRIIIIIG!!!!!
LINA! om du lär dig baka samma goda croissant som jag åt igår så friar jag nog till dig

2007-09-28 @ 17:06:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Nicolaitilda

Great Site thanks

2009-08-17 @ 11:04:07
URL: http://nicolaitilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback