Vemod

well nu e det bye bye copenhagen snart

jag har typ försökt packa mina miljoner skor, mina miljoner väskor och mina miljoner accesoarer i mina miljoner bagladypåsar och min minimala resväska

jag har flyttat säkert trettio gånger på tre år och varje gång har varit på min jävla cykel...fan den kommer jag inte få med mig på tåget 'gråter blod* public transport sucks

vill någon bli min sugerdaddy och köra runt mig sin lilla cabbe när jag flyttar hem till sthlm??? please snälla...jag hatar tunnelbanor och bussar

eller vill någon ha en skitcool bloggande internetaddicetde halvalkoholiserad roadkillronnie som inneboende...jag vill helst bo på söder men innerstan e cool annars också...

jag kommer sno era kläder, aldrig lämna tillbaka dem och äta upp allt gott ni har i kylskåpet i smyg...till gengäld lovar jag att alltid ha ett stort stash med spritförråd hemma och jag är den bästa bartendern i väörlden när det gäller att blanda drinkar till middag

jag kan inte laga mat...jooo jag kan koka broccoli och rosenkål och hälla soya på...det är gott och så är jag en jävel på välling...god välling med äpple kanel och banan...och så hanterar jag en mixer med guldhandskar

hallå hör ni desperationen

jag behöver ett jobb och en bostad och lite kompisar som jobbar på caféer inne i stan så jag kan hänga hos er och blogga på dagarna...alltså caféer med trådlös uppkoppling såklart och gratis kvadruppelespresso...

eller bara en sugerdaddy med snormycket pengar, fast jag vill inte knulla eller nåt, bara hang around och va snygg och ha nån som klappar mig på huvet när jag får ångestattacker dagen efter för mycket sprit...eller när jag inte kan nå runt mina lår längre...då måste jag låsa in mig någonstans och ligga under en zebrafilt och skaka i ett par dar...sen kan jag visa mig ute igen

well ja

jag är intressant idag va

måste surfa lite så jag kan hitta nåt att gnälla på...

sitter på kong petit med lasse igen och dricker PUSSY energydrinks...i afton ska vi käka sushi. lasse käkar lass nu...det ser sjukt äckligt ut....

Kommentarer
Postat av: Sin

Alltså, jag har en soff, eller egentligen är det en säng, som är en soffa, som har varit en säng... ja du fattar.
Den får du komma och bo på om du vill. Så kan du stå bredvid mig och kolla dig i spegeln varje dag så att Ingolf fattar att Ingolf inte ska visa sig på hela dagen!!
Sen kan du få komma till mitt jobb (även fast det inte är nåt café utan ett kontor) och dricka espresso och provsmaka alla olika kaffesorterna ur dom 3 olika kaffemaskinerna.
Sen har jag ett trådlöst abonemang så du får surfa vart du vill när jag är på jobbet.
Och jag lagar grymt god thaimat som är galet nyttig.
Alltså.... varför blev detta en kontaktannons helt plötsligt? HAHA... jaja, "ensam, ung, föredetta göteborska söker" ....typ!

2007-10-02 @ 15:04:31
Postat av: ronnie

haha akta dig ...snart har du en snyltgäst boende på soffan...jag är iofs ganska städig av mig...arbetsskada från cafébranschen så helt dum housecat är jag nog inte...

Postat av: Zelda


Hej Sweetheart,
Det var på tiden.
Jag bor på Mariatorget i en underbar tvåa. Tydligen bor det en människa till här (pojkvän? Sambo? Kära någon...) Hur som helst. Vi är veganer och är inte i behov av sprit, yogar varje morgon och är ganska konstiga. Men vi har två varma kakelugnar som vi eldar i när jag fryser (24/7). Jag är så bra på att göra osötad varm choklad av Oatly och kravmärkt kakao så du anar inte... Förresten så pyntar jag superfint till jul, utbildar mig till dansare och skådespelare, har nya monopol, tror på änglar, älvor, småfolk och spöken, kallar mig wiccan, yogi och fuskbuddhist men är absolut inte religöst bunden, tänder ljus i kyrkan varje vecka oxh pratar med min döda farmor...
Du är välkommen !

2007-10-02 @ 16:25:24
URL: http://iamzelda.blogg.se
Postat av: Sin

Åh!! Kan du döda spindlar också så får du flytta in redan imorgon!!
Min lägenhet som är en gammal ateljé är tydligen spindlarnas favvo-häng-hak!

2007-10-02 @ 16:25:40
Postat av: Sin

Fuck, jag är fett utslagen av fröken Zelda.

2007-10-02 @ 16:26:38
Postat av: ronnie

men yeay jag har ju bott i en källare i fyra månader jag är kung på att mörda spindlar...men det äckligaste e när man spolar ner dem i toan och de bara flyter och vägrar åka ner i rören...vad fan gör mandå?

2007-10-02 @ 18:03:26
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: viktor

om du kan lamarzooooocko . så finns kanske ett barista jobb till dig ... annars kan vi bara hänga där å samtala kring ... annat ...

2007-10-02 @ 19:26:01
URL: http://viktorseye.com
Postat av: Meetstarhunter

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2008-01-01 @ 17:31:40
URL: http://meetstarhunter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback