Vem åldras värst?

Nu gick programmet Vem åldras värst på 4an i förrgår men shit jag e tvungen att droppa en rad eller två om det iallfall...

För er som inte haft en wake up call förut så rekomenderar jag er nästan att kolla in det. Visst jag gissar att de flesta av oss er rätt unga och fräscha nu fortfarande och de flesta räknar nog inte med att förfalla...inte så mycket iallafall...jag menar hittills har det väl gått ganska bra eller???

men hell no...20 år från nu så kanske vi ser ut som Kikki Danielsson allihopa...and that´s a no no...we wanna be Gwen Stefani, right??? RIGHT???

men att få som ett basebollträ slaget i huvudet att man kanske kommer få fettig hänghals och pluffsiga puffkinder gör iallfall att jag blir lite mindre sugen på skogaholmsmacka...

sen räcker det fan inte med att äta nyttigt...man ska träna och bada i ansiktskräm också...

usch jag blev helt mörkrädd...hädanefter lägger jag alla mina pengar på raw-food, tandtråd och Jabu`she senaste smörj-dig-vacker produkter...

burr och värst av allt....håll er borta från soljäveln

jag måste snabbt hitta ansiktstäckande gigantiska solglajjer igen och sluta röka och dricka sprit...

Kommentarer
Postat av: Sin

När man klickar på Gwen dyker Kikki upp. hehe

2007-10-18 @ 10:45:29
Postat av: ronnie

oj fixar...

Postat av: Abelnikita

Great site! Lots of useful information!

2008-10-16 @ 12:20:27
URL: http://abelnikita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback