TRE FRÅGOR!!! ( och Linfrön...)

först akut akut linfrön på kuken måste va det mest irriterande vidriga som finns efter linfrön som gömmer sig under tangenterna på tangentbordet...mitt P fungerar mycket dåligt

vad fan ska jag göra...hur får jag bort linfröjäveln

(hade en liten accident med en knäckemacka till bredden overloadad med linfröjävlar igår som jag tappade rakt ner i laptoppen)


HJÄLP MIG NÅGON


sen har jag tre frågor...


vad heter gruppen som spelade live i förra veckans musikbyrån...det var en konsert från KB med en kille som sjöng och spelade Piano...mest fantastiska röst jag någonsin hört...han liknade lite ringaren i notre dame


vill någon hjälpa mig med att ändra designen på min blogg altrnativt kanske rita en fin illustration som jag skulle kunna använda som bakgrund? alla förslag mottages varmt och jag skulle bli överlycklig om någon ville rita något eller skicka en fin bild som jag skulle kunna använda...jag e så kass på sånt

sen tror jag min dator är fett infekterad av virus...den går cepelångsamt...vem av alla ina datakunniga vänner vill hooka up och hjälpa mig lite...jag bjuder på fulrom med kanel och rörsocker eller kräftstjärtar och mousserande vitvin...

det här är seriöst alltså

make my day

ANYONE

HELP

H E L P ! ! !




Kommentarer
Postat av: Sandra

Skulle mycket väl kunna vara Anthony and the Johnsons du tänker på, vad gäller Musikbyrån.
Himmelsk röst. Har fastnat hemskt mycket för deras "Hitler in my heart".

2007-10-08 @ 23:31:39
Postat av: ronnie

JAAAAAA det var dem!!!!! åhhh tack tack tack!

okej one down two to go! måste få tag på skiva eller ladda hem, någon som har???? tack snälla söta sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback