struktur

jag är förvirrad

jag behöver struktur och planer igen annars rasar världen så jävla snabbt...

min kalender har spytt...

jag MÅSTE träffa Hedo min Panzermensch och Berny min dekadenta änglatös snart annars dör jag...två crazy catladies med så mycket persona och var fan har jag varit liksom...

no matter what jag skal lyckas få till en dejt och skåla i bubblor med världens snyggaste tjockHannah och skala räkor med slå-dig-fri-Emelie i lugn och ro...det är själavård och livsviktigt.

soffiproppSofie har höstlov och vi ska också leka, men hon ligger hemma och kör hardcore höstdietbantarsjukan och skiter och kräks så nu vet jag inte hur det blir med det...

jag har inplanerat en catsch up med poolPetra och jag skulle verkligen vilja välta vingglas med eminentaEugenie, eller gå i trehundra affärer på stan med fnissigaJessie...men samtidgt skrämmer det mig att träffa gamla klasskompisar...tänk om de tycker jag är dum i huvet...de vet ju inte från början hur fantastisk jag är...måste man bevisa sin eminens då...tänk om jag har ont i magen den dan...fan! och tyskAnna...Anna Anna Anna och resten av tyskapacket...jag behöver såga hela världen med dig och skratta åt folk med magväskor...

chipsmongoMartinina min favvo ölhävarpingla...jag vill verkligen tömma sju burkar carlsberg och kedjeröka i hennes kök snart...

mysErika , bedårande Dani och magdansJenny...kräftkalasen i missed out on tre år i rad...de kräver kompensation och det snart

EdduttanEdith, det räcker inte att ses i en stökig bar på Stureplan i två timmar...jag vill veta allt, jag vill va med, jag vill gå på muggen och dricka kaffelatteskum med dig nu...

Rödvin och Studentkorridorshäng med ApanGabriel och hans kulinariska midnattsköksexperiment och starköl och stulna kontorkort med hemligaErik eller bara röka ett par marlbouro light med högfärdigaFredrik eller ta en snus med bodenMackan

och var är mitt favvoswedishPsychoWiberg? var är taxiTanken och ColaKringlan? när ska jag äntligen orka ta mig samman och våga andas i takt med pusselZelda?

dessutom vill jag dricka varm saké eller lyxlatte med alltimehappyAdam i hans Dojjo i gamla stan eller dansa studs studs hela natten till blipp blopp toner...

jag vill åka på kryssning Håkansovernaken, trumMårten och KanonpartyCurre.

sen vill jag alltid alltid alltid slå pannan i bordet med de utbrändaPunksen eller mina Big Ass Babes..alla på en gång...en tjejkväll med amaretto våldsfylla och galenskap...eller krogrundemarathons på söder där det inte finns någon morgondag...varför får jag aldrig nog...

och nu snackar vi bara sthlm...bara sthlm...alla dem i resten av sverige, norden europa världen och universum som jag saknar och tänker på vill jag inte ens börja lista...de är för många...ahh jag känner mig som tolv år som sitter och funderar på var universum tar slut och inser att det gör det inte...det finns alltid en till saknad vän därute som jag skulle vilja ge av mig själv till...tala om för dem att jag tänker på dem och att jag vill va där...

FlatbrödsSara, SpattigaPejtrö, skillsNils, kamikazekattsEmma, Systermalin, SvartkaffeJonna, besynnerligaHelena, MårtenoAnna, CathrinJolie, kattenfrånaliceiunderlandetsbigsmileMelissa, BuddistLinn, VaniljLinn, PållePauline, JoyfullJames, smilinDavid....ahhh nu kan jag inte mer...

fan, jag måste verkligen våga växa nu, våga växa så jag räcker till orkar och blir större...its a whole fucking world out there and i ve just started to explore it...

ahhh om man kunde börja med lite mindre ont i magen kanske bara...

om man kunde börja med hur jag ska strukturera min dag imorn, eller kanske ännu bättre hela min vecka...

imorn massage kl 16, kanske en lunch med Mams, eller fika med Sinnica....sen Hedo?
onsdag catshup med Petra...kvällstid...inga dagsplaner so far...borde fixa hundra grejer där...
torsdag...är Sofie frisk då...sa nån nåt om Nocturnal HalloweenParty...
fredag...Rasmus föreställning och Hootchy Cootchy...
lördag...?
söndag...vara jättejättebakis i guess

okej här e dealen

HANNAH NÄR FAN BOKAR VI!? torsdag fredag lördag i am all yours om du e med på konstiga burleskklubbar...
Emmyzen...let me know när du vill ses ordentligt så släpper jag allt!
Sinnica....jag glömde helt bort att jag var bokad onsdag ...tror jag...men om det blir ändrat eller jag blir för rädd så hör jag av mig...
EllaBellaBarberella...vad tusan bestämde vi? jag var så pajj när vi snakca sist i dont remember...
Big Ass Babes....THAT AMARETTONIGHT IS SOOOO MUCH HAVE TO HAPPEN!!!! I WANNA MAKE YOU DRINKS!
Sofie!!!! bli friks för fan och häng med på hootcy eller nocturnal!
Zelda...jag har inte glömt dig men jag e så förvirrad just nu...?

sen var det massa konstiga privatfester som jag tror jag ska på också...hjälp i need a secretary and i dont even have a job...

en sak vet jag säkert iallfall

jag saknar ingen jävel i danmark...ingen från skolan, ingen från jobbet, ingen från utesvängen...ingen...jag blev trasig av er...ni var inte bra...jo helena vill jag träffa men hon räknas ju inte för hon flyttade ju dit när jag flyttade hem...fan...

Kommentarer
Postat av: anna

underbara helt fucking amazing underbara ronnie!
kram

Postat av: ronnie

tack tack tack underbara fucking amazing ANNA!

2007-10-30 @ 00:24:55
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ruby

Jag ligger och vrider mig av skratt...min frukost hoppas nästan ut genom frustandet. Fan, jag älskar smeknamn, det är typ det roligaste som finns. Du bräckte min senaste smeknamnsupplevlese med hästlängder...då var det nämligen "Snyggmarkus som skulle spela poker med Ögat, Snoken och Jonny Balle.
Det känns lite som Bellmans fredman och winblad, lite som sundströms Marguerite och Jan Banan eller Cornelis Polare Per...
Just nu promenerar jag enbart rakt fram och tittar vare sig bakåt eller åt sidan för nu ska jag gå dit jag vill.

2007-10-30 @ 09:35:18
Postat av: ronnie

Ruby Redneck You rock so fucking much!!!! Varenda steg du tar är fan i skyhöga leopardpumps och akta sig ska dem alla Karlssons klister som står i vägen..

2007-10-30 @ 11:00:07
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: ronnie

Ruby: shit this reminds me...jag måste fan komma på ronnie-nicknames till er också egentligen..fast ni har redan så fina så de e liksom svårare... Tjockhanna e bäst...jag minns inte ens varför jag började kalla henne det..hon e smal som en gasell och har alltid varit...men hon kontrade rätt friskt med RONNIEREKTUM...de e vi nu liksom tjockHannah och RonnieRektum...nästan bättre än Roadkill fast i en annan film en annan tid en anna värld...

2007-10-30 @ 11:17:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Stella Corpse Bride

hey craxy bruden,
jag tror inte på att du inte saknar nån från danmark. dæremot tror jag att du førknippar all skit från senaste åren med danmark=førknippar alla dina bekantskaper i danmark med skiten och likstæller allt i danmark med skit, æven om det inte stæmmer. men før att det ær lættare så.
och såhær: vi var inte allesamman dåliga før dig. jag vet i varje fall att du var bra før mig och du kan førneka det så mycket du vill men jag VET att æven jag var bra før dig. tills allt brakade åt helvete.

jag ælskar dig och jag saknar min bæsta væn någonsing så otroligt mycket. men jag anar inte vad jag kan gøra åt saken..
annat æn att jag gør mitt bæsta før att læra mig att ta hand om mig sjælv så att jag kan vara stella på riktigt. det kommer att ta tid men det ær en process jag iallafall har påbørjat. jag ønskar så otroligt mycket att du kan hitta styrkan till att gøra det bæsta før dig sjælv på sikt.. før JAG SAKNAR >>DIG

2007-11-04 @ 03:11:08
URL: http://stellastarswirl.blogg.se
Postat av: Stella Corpse Bride

ehm och den førra url:en var fel .. det hær ær den riktiga..

kærlek

2007-11-04 @ 03:22:58
URL: http://stellastardust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback