Stackars Katrin Schulman

Någon har hackat Katrin Schulmans blogg på Stureplansredaktionen och hela storyn twistar på så många ställen att jag vill lägga mig ner och dö...

För det första så anklagar Katrin Hanna Fridén för att va den som snott hennes lösenord och ändrat i hennes blogg. Katrin skriver


"Jag tror att det är Hanna som skrivit texten. Den var liksom välskriven och högfärdig precis som hon."

Hejja Hanna säger jag bara...om det är på det sättet Katrin väljer att skriva ner sina enimies så önskar jag att jag var en av dem... det är ju värsta komplimangen juh

Jag säger stackars Katrin. Hon bekymrar sig mer för allt värdelöst crap som skrivits i hennes blogg och hur det har hamnat där än att hon faktiskt inser att hon förmodligen sitter på en arbetsplats där det uppenbart finns en del kollegor som vill hugga henne i ryggen. vad som står i en jävla blogg är väl egentligen skitsamma...det är ettor och nollor på world wide web, en spotloska fastfrusen på ett isberg i sibirien...men att dela arbetsplats och espressomaskin med rödluvan utklädd till vargen hade jag tyckt kännts mer obehagligt...

Men soppan fortsätter. Katrin e ledsen och äter polsk balkansoppgryta och lägger upp bilder på sig själv och soppan...vilken som ser mest ynklig och smaklös ut är svårt att avgöra (även om jag personligen älskar äcklig polsk soppa då jag e så gott som uppväxt på den)

men det vidriga är kommentarerna hon får till sina inlägg som här tex...

Skribent Johanna

jag dör vad ful du är . förlåt. haha men det är så roligt. du är kaxig, och verkar tyckas vara väldigt mycket. För att ha attityden du har, bör också ett fint utseende finnas !

Skribenten Johanna får dessutom medhåll

Skribent Linda

Hahaha.. shit va ful du är katrin. ärligt. håller med vad ngn här uppe skrev, för att vara så kaxig som du är, bör det finnas ett jävligt snyggt yttre också. Och det gör det inte. Och btw Katrin, var det inte du som sa att förkylningar och liknande var PSYKISKT?!

Okej kära vänner, missförstå mig rätt. Jag dissar mer än gärna Katrin Schulman, det kan hon ha för sin töntiga bantningshets och snedvridna ideal ...men att hon för den sakens skull ska behöva stå ut med idiotiska personliga påhopp mot sitt utseende och höra folk komma med så dumma kommentarer som haha du e ful du borde inte få tycka nåt då ju höhöh...är så fruktansvärt lågt och tragiskt och jag vill inte ens föreställa mig missäroffret till människa som sitter och skriver så...förmodligen en ganska sorglig syn eller vad tror ni?

jag ser amerikanska 16 åriga missförstådda psykokids i trenchcoat som varit mobbade hela sitt liv intill den dan de hittar pappas luftgevär och går till skolan och skjuter ihjäl sina klasskamrater...eller växer upp och är bittra på livet och tillbringar dagarna med att svina andra som har det bättre ställt istället för att rycka upp sig och göra något med sina liv själva...det är ett läskigt klientel vi har att göra med här iallfall

Nej, om jag var Katrin skulle jag lägga ner här. För visst. Kul att va bloggtoppetta och hon kan nog skratta gott åt alla idioter som tar sig tid att kommentera och skriva skit på hennes blogg...hon är ju den som vinner på det i längden tillslsut iallfall...hon blir ju ETTAN...MEST POPPIS!!! men allt har sitt pris...och det här priset skulle inte jag betala

jag skriver ju tillexempel för ER för att jag tror att ni är vettiga och smarta människor som jag gärna vill dela mina vettiga och smarta tankar med...om kvoten av mina läsare skulle visa sig vara mest idioter skulle jag nog byta stil eller starta om...sluta...

thats my call

Katrin

jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag tycker synd om dig Katrin Schulman, jag tycker synd om dig och din blog. krya på dig och njut din soppa och skicka gärna receptet till mig för jag tycker den ser smarrig ut på riktigt...men döda ditt missfoster till bloggbarn...det har morfat och muterat intill något ohanterbart...


Kommentarer
Postat av: Stalin

Jag tycker faktiskt att Katrins blogg är ganska lättsam. Folk överreagerar alldeles förmycket bara för att en populär person "råkar" ha åsikter om vardagliga saker osv.. Sen ang påhoppen på hennes utseende tror jag inte hon bryr sig så mycket, dock är det rätt fult, men vad ska annars fjortisar säga?

Och ang shakesen, dom heter Xtravaganza & vad jag vet kan man bara köpa dom om man går i deras program på plats, men du kan ju googla runder så kanske du hittar ONLINNEEE:D PUSSS

Postat av: Sin

Hey girlie, I miss you! Igår var jag på Gwen Stefani med jobbet. Coool brud, nästan lika cool som dig.
Göteborg imorgon, there for the weekend, men kan vi inte ses nästa vecka?
Kram

2007-10-11 @ 10:23:32
Postat av: ronnie

Stalin: jag säljer min kropp för shakes...
Sin: nu blev jag riktigt riktigt glad, tack för fina komplimangen och usch va härligt med gwenkonsert det förtjänar du gumman....

2007-10-11 @ 10:41:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

Stalin: jag tror att fascinationen kring Katrin är mysteriet kring om hur många av hennes inlägg som är ironiska och hur många som verkligen är äkta...dum på riktigt e hon ju uppenbarligen men i vilken utsträckning liksom...

2007-10-11 @ 10:44:05
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Tackar och bugar! Sen fick jag det ännu bättre, sova bredvid mys killen nr 1!! Man kan säga att det var en BRA dag igår! *le*

2007-10-11 @ 11:20:49
Postat av: Anonym

Oj, oj. Mitt starkaste mönster är att jag aldrig är där jag borde när jag ska. Så egentligen skulle jag kunna ge dig min kalender med inbokade möten, så vet du att jag absolut inte är på det där mötet och antagligen är hemma i mitt badrum och fightas med mig själv eller på Yogayama och lugnar mig.

;)


Förresten. Följer du med mig på en yogaklass ? Ja :) Man får gratis thé.


Pussel.

2007-10-11 @ 11:51:00
Postat av: ronnie

åh usch gumman jag förstår det där precis...

jag tycker yoga gör allt för ont...får jätteångest i kroppen av det...pilats is my shit...pilates och promenader...

2007-10-11 @ 12:40:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Ruby

Kom på att om du vore superhjälte så skulle en av dina krafter vara att du kan bli vän med allt och alla. Du kan ju utan problem bli kompis med en lyktsolpe!?
Det är inte alla som kan lämna ett liv i en stad och sedan på mindre än en vecka skapa ett liv med vänner omkring sig (ja, jag vet att du är från sthlm men du har inte bott här på länge). Men det är en otrolig stark och vacker egenskap, den att man är en person som folk vill vara vän med.
Ditt superhjältenamn kunde vara "Miss NoÉnemy" och du kan vara en blandning av en xmen and Carebears!

2007-10-12 @ 11:19:37
Postat av: ronnie

Ruby jag tror jag dör av smicker, men lejonhona som jag är så sträcker jag på ryggen, klappar mig själv på axeln och säger fuck yeay babe i am so god damn cool!

men RUBY

*springer ett varv runt bordet och spritter runt av lycka och slår klackarna i taket*

TACK TACK TACK!!!!

2007-10-12 @ 12:40:32
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Founddeadlikeme

Thank you for the informative website

2007-12-27 @ 14:01:02
URL: http://founddeadlikeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback