Recept:

Ni verkar dricka lite dåligt tycker jag så jag tänkte passa på att dela med mig av ett smashing fantabolicious recept på en lyckad lill-lördag!

Obs för hemmasippande ingen utgång...då dricker man bärs eller järn, förstått?

Hyr en dvd-box men Absolutley Faboulous och älska Patsy tills ni dör eller kom aldrig mer hit
Blanda lyxvaniljcosmisar i goda vänners lag

de gör ni såhär

4 cl absolut vaniljvodka
2 cl roses limejuice
12 cl tranbärsjuice från jokk

skakas i shaker med massa is och serveras i cocktailglas utan is


rök vaniljcigariller till och kvällen e biff


skratta tills ni dör, däcka framför teven och vakna med mycket sur mage

image483


Kommentarer
Postat av: s

åh. jag har dock ett problem.
ingen av mina närmsta vänner har fattat humorn
i den serien :/

2007-10-17 @ 07:45:28
Postat av: Ruby

taget...men jag ska nog köra på fortsatt vitt tema ett tag till. Har du någon åsikt om Averna? Har hört ett rykte om att det visst ska vara sjuuukt gott med is och citron...

2007-10-17 @ 10:32:22
Postat av: ronnie

Ruby: inte en chans...youre going down på fredag hehe...vad tusan e averna??? springer till tasteline och kollar..är det nåt du kommit över och har hemma eller bara fått tips om...

Postat av: ronnie

"Söt, frisk, eldig, bitter smak med inslag av kaffe, citrus, malört och vanilj. *"...låter som en flytande alkoholdröm...ahhhh jag vill ha nuuuuu...

2007-10-18 @ 01:25:12
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Marcusingeborg

Thank you for producing such a down to earth site.

2009-10-16 @ 09:41:51
URL: http://marcusingeborg.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback