recept på Ångesthantering Söndag

vakna sent... eller somna om många gånger om du kan (jag hurrar för mig själv varje gång jag inte vaknar av en kurrande mage halv sex innan solen ens orkat sig fram)

hoppa i mysoutfiten och se till att tvätta bort gårdagens partyfejs (jag har då aldrig lyckats med det när jag ramlar hem om nätterna )

ät skitmånga kalles kaviar och äggknäckemackor på skitdyrt ekologisk speltbröd

drick suprsvagt kaffe eller kopiösa mängder kaffelatte

surfa (alternativt spela tevespel om du har nåt)

ta en promenad och plocka nypon och bli frostbiten i kinderna

ät fler kalles kaviar och äggmackor

surfa mer (kolla på en dålig film)

drick ett glas rödvin för mycket

bli smålullig

SOMNA INTE PÅ SOFFAN UTAN GÅ OCH LÄGG DIG I DIN EGEN SÄNG

tänk på allt trevligt du gjorde dagen innan och vilka fina kompisar du har

(this one is for all the Big Ass Barbeque Babes...två gånger Amaretto Sourze)

image503

Och den här är till alla som klagat på att jag borde byta ut min töntiga fotomin...lookie lookie i can do it...ronnie eau de naturel
image505

tydligen så ser jag ut så här på riktigt säger dem...jag fattarinte...om jag ser sådär dumsnällt lite halvborta ut på riktigt så behöver jag förmodligen hookas upp med lite action eller en till drink, eller så har jag somnat med ögonen öppna...

anyhow...ni är snälla som säger att jag är bra ändå...ja ja

god natt

dont let the deomons get ya...

image506

Kommentarer
Postat av: anna

du är så söt gumman.
vacker.
ja jag tror jag kommer ons-tors.
har lagt in ditt nummer i mobilen nu =)
vill du jag ska ta bort kommentaren från bloggen så ditt nummer inte hamnar fel?
kram

Postat av: Snubben

Sötnos!
En bira nästa gång jag är i stan?
Du är bäst.

Kramsomfan

//S - Man

2007-10-22 @ 00:34:02
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Ruby

Två amaretto sours, jag är så stolt över dig!
Ännu stoltare är jag över ditt inlägg ang Ebba von Sydow. Du har så rätt. Och det är så trist hur folk gottar sig när det går fel för andra.
Saknar dig exotiska fågel!
Vi ses snart..

ps...åk aldrig till bengsfors, jag är där nu och det går bara inte...jag förbjuder dig att ens tänka tanken på att åka hit.

2007-10-22 @ 16:32:20
Postat av: ronnie

Ruby åh älskade Ruby: kom snart hem...eller vi ses ju på giraffen på fredag men hör av dig innan dess om du vill ses på en springa en timme på stan after work...

2007-10-22 @ 18:10:25
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

anna: HURRA!
snubben: hell yeay!

2007-10-22 @ 18:11:21
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: janna

du är så söt och din blogg är kung!

2007-10-23 @ 14:56:48
URL: http://gangstanutzdakillah.blogspot.com
Postat av: Asgeirlilly

good job please keep on the good work

2008-10-06 @ 08:50:03
URL: http://asgeirlilly.blogspot.com
Postat av: Asgeirlilly

good job please keep on the good work

2008-10-06 @ 08:50:21
URL: http://asgeirlilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback