Pubcrawl Sthlm

Vackra vackra Sinnica tog med mig ut i sthlmsnatten... här delar vi en Basil Grande och en Blackberry Amour på Vampire Lounge

image447

Sen gick vi vidare till Patricks Bar och Kök som hade en fantastisk stab av trevlig personal, en välsorterad bar och en bartender som visste hur man blandade perfekta Amaretto Sourz. Dessutom så fick vi äran att njuta sällskapet av den fagra lejonkvinna. Emelie min älskade lejonsyster, jag skulle inte vara hälften så mycket jag om inte du fanns...kärlek...

image448

Sen Kom Donnan Ella förbi som drack drinkar i ett tempo som fick bartendern att tro att han hade hål i glasen så vi drog vidare till Södra Teatern där vi fick en ordentlig runda Jack och Ginger och började bli sådär härligt runda under fötterna som man bara kan vara en helt vanlig skittorsdag i sthlm i fantastiskt goda vänners lag haha

image449

Jag och Sinnica i dimman

image450

Jag vill minnas att vi tog oss vidare till Stureplan och Obaren som hade tvåårskalas...där höll jag på att svimma av blodsockerfall men blev räddad av bartendern som hookade upp mig med tre raka "små kolde" dvs southern comfort lime...precis som man får dem i köpenhamn på bordellbaren fast bättre med färsk lime i... jag hann aldrig tacka honom för att han räddde mitt liv och sen blev jag lite smått antastad av en ganska ful och full men välbärgad ung australiensare. Jag visade honom hur man drack sprit på riktigt och sen gick jag hem... med Ella...som var sugermummy och tog en taxi...

Jag har överlevt ännu ett dygn i sthlm hurra!

Tack Sinnica för fantastic luxury Pubcrawling...det måste vi absolut göra om, du e en mycket mycket trevlig ung dam! Hoppas du kom hem ordentligt!





Kommentarer
Postat av: Sin

Mamma Mia! Det är så jag blev tårögd av dom fina orden. Sitter här och känner hur ögonen vattnas.
Jag hade SÅ kul! Som du sa, det måste göras om! I snar framtid minsann!
Jag kom hem väl, dock med många långa signaler till han den dysfuntionelle missbrukaren till ex jag så mycket älskar. Men som sagt, hem kom jag... och DOG i sängen. Trodde inte det var sant när mobilen ringde kl 6.20.
FINA BILDER!! Kram till världens bästa Ronnie som är en sjukt rolig och tuff tjej!

2007-10-05 @ 12:52:36
Postat av: Kajsa

Shiiiiit vilka drinkar på första bilden!

Postat av: Ellebelle

Va gulligt du skrev om mig. Detsamma bejbi, du e guld i min annars ganska silvriga tillvaro ;)

2007-10-23 @ 20:44:55
Postat av: Uilac

Very resourceful, thank you dave

2008-01-19 @ 08:53:41
URL: http://uilac.blogspot.com
Postat av: Hidden Games

Nice site, Keep it up

2010-01-26 @ 10:41:55
URL: http://hidden-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback