Om testosteronstinna unghannar

Jag förundras!

Jag Förundras över deras inbillade självförtroende, framfusighet och förmåga att gå bersärk i min inbox i telefonen.

"Tja babe, jag har gjort stan i Stockholm men jag har ännu inte gjort dig, ring om du blir sugen på vä hem så vi kan hångla"

eller

"Ses vi på VL imorgonkväll, vid nio? är du där? Och vill du hem till mig sen då?

dUDE SLAPP AF, JEG KAN IKKE EN GANG HUSK DIT NAVN! DU HETER LIKSOM KILLEN MED TRENCHCOTE I MIN TELEFONBOK!

jag fattar inte, har jag blivit så gammal? spelar kidsen på Stureplan enligt nya regler. fattar dem inte att jag är 25 och håller på att skita i byxorna av inbördes asgarv när de lutar sig tillbaka i korgstolarna på Sturehofs uteservering, kisar mot de röda infravärmelyktorna, blundar med ena ögat och suger i sig ett bloss på sina marlbouro lightcigaretter och snackar om "viktiga saker" som studiotid, hård bransch, solokarriärer och hur bra polare de är med Sahara Hotnights.

SHIT POMMES! jag vet inte om jag ska säga nåt eller fortsätta hålla käften och försöka hålla mig för att bryta ut i det hysteriska bubblande asgarvet jag känner komma vrålande upp ur halsen...för att sitta just här och lyssna på denhär pojkvaskern är faktiskt fett underhållande. När jag sätter mig i perspektiv till att det han håller på med just nu uppenbarligen måste funka på en miljon småtjejer annars hade han ju inte kört så stenhårt på samma taktik om och om igen...i can tell att det absoluuuut inte e första gången han kör samma monolog...

ahhhh vilken underhållning...uhhuhhh

huhu

ha hahahahh

hhhaaa

*kravlar upp från golvet där jag liggeroc vrider mig efter att ha trillat av stolen*

heee


oj oj nu måste jag bakisbajsa....

sätta den pipande jävla testosteronstinna kukmobilen på ljudlös ett tag





Kommentarer
Postat av: Sin

*skratta* har han FORTFARANDE inte gett sig?
Ne nu är det dags att vara snäll flicka och åka och städa hos min farmor.
Tell all about yesterday tjejen.

2007-10-06 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback