Om "synd-sug"

Fick en urdum kommentar i bloggen från nån som kallar sig KImJ

"vad äter du när du blir sugen på nåt gott?"

för det första så stör det mig med randome kommentarer utan relevans som tycks dyka upp bara för att andra bloggare vill ha läsare... hallå nåt relevant och vettigt kan man fan anstränga sig att skriva ,morr...

men hursomhaver

vad är det för jävla fråga????? hallå idiot? jag blir så jävla provocerad... jag äter såklart det jag blir sugen på, vad trodde du? när jag blir sugen på en pizza så äter jag en morot istället eller vad? nej jag äter allt, men jag vräker sällan i mig och jag svullar inte och jag hatar och föraktar och ser ner på det "förbjudna svensson godis-syndarsuget-tänket" typ åhhhh ojojoj här kommer suget efter ett glas juice men det innhåller massa kaolorier så jag dricker vatten istället...eller åh va gott det vore med en chokladbit till kaffet men det fettar för mkt så jag tar en knäckemacka med tio skivor ost, tre gånger socker i kaffet och två dubbla kaffelatte istället...

men värre är alla de där typ åhhhhh nu e jag sugen på att synda människorna, typ hmmmm...vad sjutton ska jag hitta på att stoppa proppa käften full med och så rota rota fram nåt vidirg gammalt skit ur skafferiet....

"dumma frågor får dumma svar"

det sa alltid min kloka far...för frågan existerar inte i min värld

om man blir sugen å nåt ska man äta det, men inte bada svulla och drunkna i det...svårare än så är det inte, eller jo för att folk går och är så jävla rädda för fett socker och godis att de behandlar det med större andakt och skräckblandad förtjusning än kristna behnadlade krucifix och jesussymboler för 2007 år sedan

tssss

hörrni vad gör ni nör ni är trötta? vad gör ni när ni känner för att ringa en kompis? vad gör ni när ni vill säga nåt till någon? vad gör ni när det regnar...ahhhhh jag får panik

man gör vad fan man har lust till och gör man nåt annat som  är tvärtemot det man har lust till så är man urbota dum i huvet, men då behöver man för guds skull inte skylta med det...eller?

vad gör ni när någon är dum i huvet?

OCH JAG SKITER I OM NI TYCKER JAG E FULL AV DUBBELMORAL...I SLUTÄNDAN HAR JAG RÄTT IALLFALL OCH DET ÄR DET SOM RÄKNAS!

Kommentarer
Postat av: Linn

Ursäkta mig, men det låter som den mest ogenomtänkta fråga på länge. Sjukt töntigt. Hoppas du skakat av dig irritationerna. Dumma frågor FÅR dumma svar. Punkt slut.

Postat av: ronnie

Linn: eller hur.. bra med lite respons på mitt svar...blir nästan orolig för att jag var den enda som reagerade där...tur att mankan bita tillbaka iallafall...

2007-10-09 @ 15:16:28
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: elin

haha en del kan inte hålla sig till typ EN cigg, utan börjar röka först ett sen två sen tre paket, och grattis. lungcancer. jag måste sätta strikta gränser annars dör jag i förtid!!

2007-10-09 @ 17:09:23
URL: http://elinblogg.blogg.se
Postat av: ronnie

Elin: de inte ditt fel...du är bara felprogrammerad av vårt sjuka samhälle...om du inte visste att det var något farligt som du inte fick göra så skulle du inte kedjeröka mer än vad du käkar brysselkål...bara när du är sugen alltså...

kram

2007-10-09 @ 20:47:27
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Kim

HAHA!

2007-10-15 @ 16:11:55
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback