LOVEBOMBING

det är fan hög tid för lite intern lovebombing i min satans gnällblogg...jag har haft en bra dag och sitter på massa överskottsenergi och kärlek så here it comes. en lista på folk som gjort de senaste dagarna inte bara lite lättare att överleva utan värda att leva å riktigt för

LINNSAN:du är alltid där, alltid, först, direkt och alltid alltid alltid precis när man som mest behöver dig...fattar inte hur du gör

ELLA: fuck tjejen du e så jävla cool, du säger att jag är okej inte bara när jag är på topp utan att jag duger som jag är tillochmed när jag är amöba och bara vill ligga hemma och dra gamla illaluktande saker över mig...men mest för att du rockar min värld bara genom att vara så jävla genuin och fantastisk, i am so glad i ve met you

SIN: du gjorde min välkommenhemkväll oförglömmlig, tack! du är en tjej som vet hur man får små förvirrade ronnieroadkillmonster att känna sig som prinsessor om så bara för en natt. ´puss på dig

EMMELIE: inspiration genom lejonism, i say no more

CIRCUSQEEN ANGIE och RUBY ROSE: ni är mina powerpuff ladies, när jag blir stor vill jag stråla som ni gör, ni är girl power när den är som bäst och helt äkta på riktigt. i will love you til my dying day, i´ll make your drinks forvever

ELLEN: för att du tror på mig, för att du vill och för att jag vet att tillsammans är vi bättre än vi vågar fatta egentligen

RONNIE: för att du är så jävla genuint genomgod, om jag kunde så skulle jag ge dig och mig superherokrafter för med lite fler powertools så skulle vi rula hela världen


Kommentarer
Postat av: Tina

Och din blogg är underbar att läsa. Du är så härligt uppriktig i allt du skriver, och du själv är vacker, stark och modig i att skriva det du gör.
All kärlek, Tina

Postat av: ronnie

TINA! TACK BABE!

2007-10-08 @ 23:05:00
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Tack för dom fina orden, du är värd precis allt det vi omkring ger dig. Annars hade du aldrig fått det. KRAM!

2007-10-09 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback