lite trött kanske...

jag borstade just tänderna...
 
...

och för första gången i mitt liv så tänkte jag mmm shit den här tandkrämen var faktiskt schysst, inte så skummig och tråktrist traditionellt flour och xylitolsmakande som alltid...jag gilar ju att testa nya grejer och älskar förändringar och nya smaker så det var liksom helt i min stil

kollade in tuben

...


John Friedas frizz ease finish and shine cream...

hårbalsam för FRISSIGT HÅR OCH KLUVNA HÅRTOPPAR!!!

iuuuuuck och tvi

ja har verkligen wasabiknarkat bort mina smaklökar...eller så börjar sömnlösheten ta ut sin rätt...



Kommentarer
Postat av: Sin

Men Ronnie då!!! Tokiga tös! Ja dags att sova en stun kanske?

2007-10-19 @ 14:46:39
Postat av: anna

haha baby! hmmtja det hela kanske adds some flavour till kvällens räkor?
frizzy shrimps.

kram!

Postat av: Lina

Fan vad jag garvade åt det här! Jag står och tjuvläser din blogg på jobbet (bakom kassan i en bokhandel) och kunderna tittade lite roat på mig när jag helt plötsligt frustade ur mig årets asgarv...

2007-10-19 @ 16:10:20
Postat av: Snubben

Stiligt! Du kanske behöver tvätta munnen med tvål oxå? ;)
Själv har jag använt mjukmedel som duschtvål. Illa, kan tyckas. Men att det tog nästan en veckas duschande innan jag hajjade vad det var för något - det är JÄVLIGT illa!

:)

2007-10-19 @ 16:43:33
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Sofia

Hahah det var det roligaste jag läst idag!! Kanske dags att dra ner på wasabin lite hjärtat!? :P

Eller så är det poäng till John Frieda att hans produkter inte bara är bra för håret, utan även smakar bra!! :D

2007-10-19 @ 17:12:12
URL: http://sofiaisobel.blogg.se
Postat av: Mad's

Hrm, jag har borstat tänderna med fotsalt en gång och we don't need to go there om hur jag lyckades med det -_- ...men det smakade överjävligt i alla fall! Inget att rekomendera.

2007-10-19 @ 19:02:36
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Nu slipper du kluvna tänder i alla fall!

2007-10-19 @ 19:57:11
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: Anonym

va faaan, Ronnie skärp dig!! (eller rättare sagt; har inte alla gjort i stort sett samma misstag???
KRam Mårten

2007-10-19 @ 21:44:32
Postat av: Linn

Hahaha, fiii faaan! Yuäk! Jag hade fått panik! :D

2007-10-19 @ 23:40:58
URL: http://linnnn.blogg.se
Postat av: ronnie

Allihopa: den bjuder jag med uppmaningen...try it at home!

2007-10-20 @ 11:43:24
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: ronnie

Snubben. en vecka??? EN HEL VECKA? BLEV DU MJUK DÅ??? fan jag har sagt det förr du är sjuk haha!
Mad´s: hur 17? fotalst och tandkräm har ju inte ens samma kositens ? hade du käkat hallucinogena champnijoner innan eller hur gjorde du, nu måste du ju berätta!
Skinhead Barbiedoll: jag gillar dig, du är en sann optimist
Sofia: jag borde kanske kontakta honom och släppa en idé om ny turn i karriärsbanan?

2007-10-20 @ 17:02:13
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Mad's

Hah, okej men bara för att det är du, here we go;

Om man är seriös te-knarkare ( comme moi) så får man ju lätt missfärgningar på tänderna. Detta kan fås bort om man då och då borstar tändena med
bikarbonat- som alltså står i mitt badrumskåp.

>*Mad's rotar i badrumsskåp*
-"Aha, här är en butt med vitt pulver, den måste det ju vara!"
*borst,borst,borst*
-"brukar det verkligen smaka så här konsigt?" *borst*
*ser det rätta burken och inser*
-"Oh..."

Och det var det gott folk!

2007-10-21 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback