Kanelbullens dag!

Ska ni äta bullar idag?

jag är helt inne på detox från allt vad croissanter och cheese and bacon burgers heter efter mina långa hemska kolhydratsfyllda dagar på cafét så jag förknippar allt som sötsaker heter just nu med allt det dåliga från danmark...så jag kan inte...blir inte ens det minsta sugen...

kan man få en flytande kanelbulledrink på Vampire Lounge ikväll så kanske...annars får det bli ångade sparrisar och blomkål idag också...med sallad...

annars ses jag och Sin sjuish på VL ikväll...

obs VL e lika med vampire lounge och ligger i östgötakällaren på östgötagatan på söder på en tvärgata till folkungagatan =D


Kommentarer
Postat av: Sin

En drink med kanel i kan dom väl svira ihop på VL? Du vet, kanel e skitabra för förbränningen (inta lika bra som chilli men nära på). Käkar det på allt typ! hehe

2007-10-04 @ 13:21:05
Postat av: Sin

*skratta* tack då vet jag! haha... då ska jag väl kunna förvirra mig dit nu! ;-)

2007-10-04 @ 13:24:10
Postat av: ronnie

Sin om du ska bjuda mig på en drink kan du faktiskt få bestämma vilken jag ska ta..har ändå sjuuuuuk beslutsångest och får panik av att stirra i ett mnykort...
bara det inte e nån allt för läskig...
åhhh ska bli urmysigt kul! weee

Postat av: Sin

*skratta* jajemen, men fan vilken ångest att bjuda en bartender på en drink! *skakar*
Alltså jag sitter och hoppar upp och ner i min stol på jobbet för att jag är så uppspelt! Ska bli kalastoppenjättemega kul juh! Kan inte klockan bli 19 typ NU!

2007-10-04 @ 13:29:52
Postat av: ronnie

haha jag håller meeeeed!
du på vl kan man inte få ett dåligt alternativ...alla deras drinkar e fantastiska!

2007-10-04 @ 13:31:43
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Fan vad bra! I´m counting the minutes now!

2007-10-04 @ 13:35:19
Postat av: Narstelaiv

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-09 @ 19:07:48
URL: http://narstelaiv.blogspot.com
Postat av: Steffenfredrikke

Thanks for the information

2009-03-11 @ 08:26:38
URL: http://steffenfredrikke.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback