Its all about the 90s

Its all about the 90is and its all about Leila motherfucking Kej...

jag dansade bort demonerna inatt...varje gång de skrek så stampade jag hårdare i backen, överrösatde dem med prodigybeats och boom shakalack!

Jag var ute med darling älskade Darkisen Sofie Soffipropp! Sofie var min hjälte i afton. Först matade hon mig med Kilkenny öl ur fina flaskor och dukade upp en fantastiskt vacker middag vid ett sotrt fint matbord. <Ingen press, ingen stress bara helt naturligt...jag åt stekt lax med ungsbakade potatisklyftor schilicremefraish och avocado och olivsallad... wasabilicious i say...

vi kollade idol, drack ljuva bubblor ur ljuva champangeglas och åkte sen lite lagom varma i kläderna in till
90s och dansade ihjäl oss.

Jag får tacka sofie och tacka laxen för att jag orkade. Jag orkade och jag var levande. Jag tordde jag skulle gå amok bersärk och riva hela baren så levande var jag...

Det trodde jag aldrig när jag vaknade fullständigt förvirrad och utslagen på Linnsnans skinnsoffa tidigare på morgonen. Vaknade av en ettrig ylande telefonsignal och ännu en borrman och en rödvinsskalle som hette duga...ingen bra kombo alls...nej. Men efter att ha sprungit runt på söder halva morgonen...pittstoppat på Svart Kaffe och druckit värdelöst Svart Kaffe och irrat vidare i hälskostbutiker och tillslut hittat hem nånstans eftermiddagstid och fått i mig supervällingen och bajsat ett par gånger så var jag människa igen. Eller nja...mänsklig iallfall...

Nu svider mina ögon av sminkborttagningsmedel och jag tror magen kurrar men jag ignorerar.

jag var rätt arg ikväll emellanåt, arg på omvärlden. arg på mig själv. arg på mig själv på ett dåligt sätt.

missförstå mig rätt.

jag älskar att leva men jag hatar min kropp. den ser friskare ut nu...man kan missta mig för vilken liten tjej sorm helst...hela stockholm e fan fullt av benrangel så ingen höjer på ögonbrynen direkt, nej snarare tvärtom. och jag hatar det.

låt mig göra en sak fullständigt klart för er

om ni inte fattat det hittills e ni fan dumma i huvet. jag är inte ett minsta skvatt intresserad av någon som helst jävla närhet och kontakt. i löve my friends for all i am worth, trust me on that one...HÖR NI DET, RONNIE ÄLSKAR ER OCH NI VET VILKA NI ÄR!!! men jag dissar faktiskt de flesta andra stenhårt...allt ALLT ALLT, vad fumliga raggningsförsök och liknande heter. jag blir galen jag ser rött jag vill döda om någon ens petar på mig utan lov. fatta, jag kan inte se mig i spegeln utan att se ett monster och om någon rör det monstret så rasar hela världen. jag har för i helvete varit anorektisk så länge att jag slutat räkna i tid och det den här sjukdomen främst går ut på är att säga nej till de tre saker som gör än till människa.

MAT
SÖMN
NÄRHET

= ÅNGEST

OKEJ?

om jag nu käkar sover och knullar ibland så är det upp till mig men i så fall så är det fan inte med vem som helst iallfall och med största sannolikhet inte nån randome idiot på krogen.

hör ni det nu? sylvassa stilettklackar i foten på er och en armbåge i magen kan ni ha...

Kommentarer
Postat av: Mad's

Hm, det var ju sämst att jag dissade 90's den här gången då om du var där. Brukar du hänga där?

2007-10-14 @ 12:05:56
Postat av: ronnie

mAds: nja brukar och brukar..jag kom ju hem till sthlm för bara en vecka sen så jag brukar väl inte hänga någonstans riktigt...

Postat av: Mad's

Hah, det tänkte jag ju inte på. Hah, för trött idag alltså...:/

2007-10-14 @ 19:02:14
Postat av: Wooowusa

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-04-15 @ 10:04:54
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback