Idolkriget

Såg ni det era jävlar?

>>>

Jag hade ju fullt upp med surkålsshots och salamikorvar då och förmodligen hundra gånger roligare än jag skulle haft framför teven...men anyways...

VAR DET COOLT?

vAR DET KRIG?

VAR DET BLOD SVETT OCH TÅRAR???

action e ju alltid kul så det kanske kan va nåt inför nästa helg...istället för räkor och bubbel så kör vi chips och cola och kollar idol och kastar popcorn på teven när de röstar ut en tjej igen..eller...

kan ingen som såg det eller följer idol berätta vad som e grejen, vad är dramatiken...??? enda anledningen till att jag slaviskt följde idol förra året var för att jag var ohemligt förälskad i IDOL-DANNY! hetter han inte så? den blonda som liknade en tidig utgåva av Back Street Boys Nick...han var jag också kär i...jag, Petra Elväng och Jessie Justina från EG var skitkära i han...så jag återupplevde den där gymnasieidolkärleken igen med IDOL-DANNY, grät när han röstades ut, var avis på hans 18 åriga flickvän för att hon fick pilla honom i det där guldiga rufsiga håret...

men i år?

Gynning, Berg, och massa trötta gaseller som röstas ut en efter en...iofs Marie Picasso, det har jag sagt tidigare, hon är hård, en riktig kvinna...

jaja, om nån pallar så vill jag gärna veta iallfall...

vad grejen med idol e alltså...nu nä Danny inte e med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback