Ibland...

ibland i provrumshytten vill jag med mina spetsiga knotiga fingrar först köra hela armen rakt in i spegeln, rakt in i ögonen på monstret som står där på andra sidan och gapskrattar hånar och skriker. rakt in i ögonen på henne vill jag borra in mina såriga naglar och iskalla fingrar. rakt in i ögonen med naglar fingrar och arm vill jag fortsätta ner i hennes hals och slita ut det som gör alla ljud, hånskratt och röster som ekar i mitt huvud. jag vill gå rakt in igenom spegeln, in i henne genom ögonen med naglar, fingrar och arm först. Rakt in i hennes inre genom glasskärvad trasig spegel vill jag gå, gå så hårt att jag äntligen tillslut får gå sönder på riktigt. gå sönder på riktigt och förvandlas till en pöl av köttslamsor, hängig död hud och blod.

...

håll käften tjattermonster och sluta ljug spegeldjävel...

suck

men jag lovar...det här är precis som att bajsa...skiten måste liksom ut men när den väl kommer ut är man människa igen och mår bra

tro det eller ej men jag har haft en fantastiskt bra dag...JAG har vunnit...

Kommentarer
Postat av: Ruby

yeehaw girlfriend...cava cava till dig!

2007-10-19 @ 08:01:11
Postat av: Sin

Keep up the struggle!

2007-10-19 @ 09:28:50
Postat av: ronnie

jag lovar att slåss tills jag vinner eller tills jag stupar men jag slutar aldrig kämpa

Postat av: Mad's

Rätta takter där bruden! Vi ska alla dansa med dig på ingolf grav sedan, jag lovar!

2007-10-19 @ 18:59:20
Postat av: ronnie

jag bjuder på cava och shrimps =)

2007-10-20 @ 11:11:09
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback