Hejja Ulf!

...alltså mammas Ulf inte hann med Trenchcoaten...;)

hursom

jag skrev en inköpslista till mamma igår innan jag hastade bort till Linn...typ...

soyamjölk, havremjölk, vaniljyoughurt, linfrön, frukt och grönsaker...

i kylen står nu tre olika sorters havre och soyamjölk...tre olika sorters youghurt, massa massa linfrön i skafferiet, fikon, bananer, vindruvor, berg av grönsaker...you name it its proppat med massa bra grejer...orkade inte ens kolla igenom allt

blev mkt glad över den fina insatsen... för midagen ikväll gick åt helvete....ringde hem till mamma och frågade när de skulle äta...halv åtta...tigerräkor och pasta...det sa bara stopp i mig...speciellt efter gårdagen´...fan jag kunde inte...kom hem precis när maten skulle dukas fram. såg så jävla fint ut, jättefamiliärt med den där lilla flaskan vin som de alltid delar mamma och ulf, ldet uktade gudomligt men nej, jag fick inte...rymde in i badrummet istället...försökte dämpa ångesten med skållhett bad efter iskalla promenaden i hällregnet

nu kommer jag sova dåligt såklart...svårt att sova när man e hungrig...vakna svag och jävlig...ha svårt att hitta ytterdörren igen...karusellen snurrar vidare...plus och minuskontot e förbrukat och nu e det pay back time igen...

hur gör vanliga människor? hur gör man? hur orkar man? orkar ni?

Kommentarer
Postat av: Sin

Hej tjejen. Du kan väl hälsa och tacka Ella för inbjudan! Och säg att jag vidarebefodrade det till assistent gruppen som jag hoppas bokar in någon/några grupper på showen!
Hoppas du mår bra idag. KRAM!!!

2007-10-15 @ 12:40:46
Postat av: ronnie

will do!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback