HA I kNEW IT!!! Nu e det JUL!

Julekockan tickar...

det är inte helt stört att jag redan är sugen på
Blossas ljuva vaniljglögg...mitt skalmans matochsovklocke-ur är rätt inställt i relation till alla andras värld också...jag är inte knäpp, för tidigt ute eller mongoloid på nåt sätt...

DE SÄLJER REDAN LUSSEBULLAR PÅ SEVENELEVEN!!!!

alltså är det helt okej att önksa sig julklappar redan nu

min första önskeklapp är

Paris Hiltons Nya Doft bara för att bilden var såååå snygg...

image511

och flaskan också så den måste lukta gott

Men tills dess!

FEED ME MED LUSSBULLAR VANILJGLÖGG OCH PEPPARKAKOR!!!!

MAAAAAAAH MONSTER MONSTER MONSTER MÅSTE HA NUUUUU

buhuuu linnsnan var du när man behöver dig som mest...

Kommentarer
Postat av: malin

paris hilton ÄR snygg ;P

Postat av: ronnie

Malin: har jag någonsin sagt nåt annat =)=)

2007-10-25 @ 23:24:47
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback