Ge mig sömn

jag hatar att sova... jag kan inte sova...sova sucks...

jag har såklart inte fått tillräckligt med sömn inatt. först vid halv sex sex imorse började jag bli liiiiite trött i ögonen. vaknade pigg som en lärka första gången redan klockan åtta och fick tvinga mig själv att ligga kvar i sängen till elva iallfall...då höll jag på att dö av tristess av att ligga still så jag cyklade och köpte världens godaste juice...jag dör..i löve it...den är godare än allt rödvin i världen...

proviva vattenmelon tranbär

my life is complete...

nu ska jag bara hitta en bra vaniljyoughurt också så kan jag börja får ordning på mig själv igen


ahhh ja ska snart iväg till Linnsan men det känns som om jag ligger efter i recovery, trots än att jag har städat, fixat rensat och donat och sorterat och slängt ut massa skit...


fuck ge mig tio timmar extra please...


Kommentarer
Postat av: Sin

I just löööööv den proviva smaken jag med! Sommar sommar sommar typ! Mumma!

2007-10-13 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback