Förvirrad, ledsen och slut

Idag är jag bara så sjukt förvirrad...jag vet inte vad jag gör eller vad jag hater...allt känns så overkligt...jag rör mig som i en dimma...svarar i telefonen gång på gång som ringer och ringer, pratar men vet inte riktigt med vem vad och vad jag ska svara säga och hur jag ska reagera...

jag är bostadslös igen iallfall, så sjukt hårt slag i magen, blev så himla ledsen, trodde det var klart. att jag äntligen skulle få falla tillro någonstans...sluta oroa mig för att flänga runt, leta, leta leta, prova alternativ som känns fel och sen flänga runt mer igen...jag har gjort det så länge nu, jag är så trött på det, jag vill bara lägga mig ner raklång på backen och gråta högt, sparka och slå i väggarna och skrika.

DET ÄR FAN INTE RÄTTVIST!!!! VARFÖR SKA ALDRIG JAG FÅ NÅGONTING SOM ÄR BRA!

FAN FAN FAN...inte igen...usch jag orkar inte...

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du är desperat är min systers lägenhet på gärdet ledigt tre veckor f.rom. onsdag..:)

Postat av: Lina

Du har ett tips på bostad i din inbox på facebook...
Kram!

2007-10-20 @ 22:35:30
Postat av: ronnie

åhhh vad ni är fina ja jag är despo...kontakta mig här eller via mejlen eller skicka ett sms på 0736101698 så kan jag höra av mig direkt

2007-10-20 @ 23:02:12
Postat av: caroline

Hade du varit sugen på skåne (lund) så har jag alltid plats. Kramar

2007-10-21 @ 00:17:37
Postat av: Nitesongs

Incredible site!

2008-02-13 @ 10:36:24
URL: http://nitesongs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback