En skön Snubbe....

Glömde dumma mig att tipsa om en skönblogg från Götet...

jag har någon form för inbyggd skräckblandad nyfikenhet gentemot alla som kommer från Göteborg...det är liksom en plats på jorden jag känner sämre än både ryssland, kanada, polen, ungern, danmark, spanien, storbrittanien, usa och danmark...

jag har liksom bott och besökt de platserna fler gånger än Göteborg...jag har varit där en endaste gång...eller vänta två, en gång mellanlandade jag på stationen också och åt en cheesburgare på mac donalds, då regnade det skitmycket och så var det askallt....sen drack jag dyr öl på nån pub som också var kallt, allt var kallt grått och regningt och industrihamn och stort...

men det bor en skön snubbe i götet iallfall med en skön blogg

ibland e han hård och besynnerlig och vrider om hjärnan på en och skriver om mörka läskiga saker som döden...

kolla själva >>>
snubben

Kommentarer
Postat av: Fettot

go gubbe!

Postat av: Sin

Jag är en go gubbe jag med, fast jag är ju tös då förstås! ;-)
Jag får ta dig till Blöteborg (det är vad vi från västkuststaden kallar det). I Sthlm är man förvånad om det regnar, i Göteborg är man förvånad om det INTE regnar. *le*

2007-10-16 @ 13:59:38
Postat av: ronnie

Sin: usch jag blir nervig och nervös vid bara tanken på götet..och så pratar alla så konstigt...värre än danskarna...

2007-10-16 @ 14:38:31
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se
Postat av: Sin

Nej men RONNIE! Nu är du bara dum. *skratta* vi snackar ju gööööör gött! ;-)

2007-10-16 @ 16:10:30
Postat av: Lina

Har läst snubbens blogg i säkert två år!! =) I love it!!

2007-10-16 @ 23:26:14
Postat av: Snubben

Är faktiskt från början en cOOl 08, numera bosatt i Gbg -
som bott i Danmark -
som bott i Malmö... men tack ändå :)

2007-10-17 @ 23:39:31
URL: http://snubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback