Dagens Shitlist

Good Shit

Pilatespasset...jag kan jag kan jag kan!
Ella för att hon fick med mig ut
Punksen för att de e snygga söta och bara bäst bäst bäst trots att de bajsar blod och röker hare

Bad Shit

Matångest
...visst äta bör man annars dör man, men att det ska va så nedrans jävla obehagligt
Bajsångest... mat blir till bajs och när det inte kommer ut blir det extra nedrans jävligt
Träningsnojja...att med rågbröd upp i halsen utföra pilatesövningar tvångsmässigt är också mycket nedrigt
Oförmågan att hitta ut genom sin egen ytterdörr...jag blir så jävla ledsen när det bara inte går

Bubblare

KYLAN...
vintern e här for sure, snö utlovad i väderleksrapporten på torsdag. de e ju fint och så men jag e faktiskt rädd för att bli extra handikappad nu när det blir kallt


sen e jag mycket mycket arg på att vi bor i sveriges jävla huvudstad men det ska va ett satans problem att hitta ett sketet litet ölhak att häng på och ta en öl spontant utan att göra det till ett projekt...sakna danmark lite ikväll nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback