Banankaviar...

Its not a joke?

Den e här! Vi har sett den IRL!!! Jag och linnsan var och kvällsmatshandlade på Konsum igår och där mitt i allt velande mellan burksvampinjoner och brist på bra minimajs hör jag hur Linn skriker av skräck från någonstans bortom mejeriavdelningen

"gahhaha ahhaha AHHHHHH MAHHAHAA....OH MAAAAH GAQWWSSSS SHHHITTTTT ITS COMING VA E NU DENHÄÄRRR VA FAN E DET FÖR JÄÄÄÄVLA SKIIIIT????"

jag rusar dit för att för att se vad tusan hon pysslar med det låter som om hon epå väg att bli bortförd av utomjordlingar liksom...

MEN IKKE

det är åsynen av den
här som skrämt slag på henne

its not a joke den finns alltså på riktigt jag som trodde det var en photshoppad internetskämt grejja först...

what´s next liksom

image464

ack ack konstiga konstiga värld

Kommentarer
Postat av: Lina

Köpte ni den och smakade???

2007-10-12 @ 13:29:41
Postat av: Ruby

tycker det är en djärv satsning från kalles kaviar...jag är lite inne på eloge till dem som kommit på denna kombo! Den är ju sjuk! Måste smaka!

2007-10-12 @ 14:04:41
Postat av: Fettot

fyfan vad äckligt.

Postat av: ronnie

Lina: e du galen?
Ruby: du e galen!
Fettot: kaviarbananshake kanske?

2007-10-12 @ 15:18:48
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback