bakfull med Magnus Uggla

när jag e bakis tycker jag om att plåga mig sjäv...

ett roligt sätt att plåga sig själv på är att läsa
Magnus Ugglas blogg... och då syftar jag inte på att jag tycker den är dålig. Det är långt ifrån det som är grejen...grejen är att jag har en tvångstanke och den går ut på att jag sitter och läser den högt, samtidigt som jag låtsas att jag kan praaata med samma dialäkkt som Maaaangäää....

assååååå ni haaaajjar greiiien ba, den dära sööööderkisdialekten

skitstörig långsam och släpande men med korta abrupta avhuggna slut på vissa helt randome ord helt utan logik och mening...ni vet väl hur magnus uggla pratar för fan.

iallfall där sitter jag i min bakismissär och låtsas att jag är Magnus Uggla, utan att tycka att det är speciellt roligt...men för att det är en tvångstanke som dyker upp på söndagar...ett neurotiskt beteende, men ganska okej tidsfördriv iallfall...

sen e han ju lite charmig och småsöt...eller hur ugglan...>>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback