Bahh...

jag är fel
vädret är fel
världen är fel

allt är fel idag

jag river och sliter och fotar och laddar bilder och nätet suger, datorn suger allt suger och till råga på allt har jag inte sett dagens ljus...men vem har det i detta regnrusk till väder idag och så har jag ont i magen...

varför är folk så tröga...om jag skriver " ge ett bud" klart och tydligt varför envisas dem med att fråga om priser? hallå kan ni inte läsa eller? förstår ni inte svenska språket? snart ger jag upp...det här med hemmaloppis e fan inte min grej tror jag...

imorgon ska jag få hjälp av hedo panzermensch att slänga upp hela skiten på tradera istället...jag behöver ro i själen

men kolla gärna länken igen sålänge...ligger lite nytt uppe igen
http://campretard.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är aldrig fel Ronnie!

För övrigt, ja, it's a deal!
Du har mail :)

Postat av: ronnie

sofia: du är så bra, du är bara sä jävla bra, du anar inte...du är lite av min idol faktiskt...men okej ska kolla mejlen nu också ;9

2007-10-29 @ 22:29:39
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ella Barbarella

Vaknade i morse innan klockan började härja å tänkte fan jag vill inte vara med idag....
Slängde täcket över huvudet och somna om, vaknade sen till hysterisk jävla ringande från mobil larmet med det största fån flinet i fejan, hehe vet inte vad jag drömde men har varit på helt jävla underbart humör hela dagen. Kan bero på att snart e det lördag och då jävlar blir det bärs å järn varvat med galet stora groggar å snobbiga drinkar bland uppdressat folk mmmm jag längtar.
Å du min underbara fina vän måste bara vara med!

Massa pussar å kärlek

2007-10-30 @ 19:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback