Antiklimax

jag slog nästan en saltomortal när jag läste rubriken

"SHULMAN SLUTAR BLOGGA"

HURRA HURRA! tänkte jag för en kort sekund, äntligen har vi fått tyst på ragatan och airheadhuvudet katrin...men ikke så nikke...det är hennes extremt ointressanta fjolla min dojja till man Alex som slutar uppdatera om sitt högst ointressanta liv och sin trista tillvaro... jag säger varken buh eller bäh. . har knappt orkat läsa vad han skriver ändå

men well. en shulmanbloggportal har gått i graven och det kan väl firas lite iallfall...eller helt ärligt

är det någon som läst honom...har han varit bra...vad tycker ni....jag blir faktiskt lite nyfiken nu när han lägger ner dubbelmoraltant som jag är...

buhuu ve och fasa...jag insåg precis att iochmed alex avslut på bloggandet så kommer säkert massa förvirrade shulmanläsare förirra sig och hamna på katrins sida...det är en kupp en komplott och ett oundvikligt skräckscenario...häxan katrin och hennes förvirrade ideal kommer förgifta fler unga desillusionerade människor

FAN HÖRRNI VAD FAN SKA VI GÖRA!!!!

Kommentarer
Postat av: Nike

Stoppa Schulmanismen! Stoppa bron(ölandsbron) och stoppa satkärringen Katrin!
Visst är det taktiskt av mes-Alex att överlämna tronen till Katrin, som förmodligen kommer att ligga etta på blogglistorna nu när han lägger av. Kanske en kärleksgåva??

Postat av: Arnesarah

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-10-02 @ 13:58:10
URL: http://arnesarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback