7 sanningar om dig själv

Åhhh det här e ju som Lunarstorm nästan, jag bara måste få va med och köra lite teenagerivajväl!

Utmanad av INGEN! men jag e med ändå!

Berätta sju sanningar om dig själv...weird grej egentligen vadå sanningar, jag tolkar det som knäppa grejer istället och iochmed att ingen jävle utmanat mig (stryk ska ni ha) så gör jag som jag vill och skriver så här.

7 knäppa grejer om dig själv

1, Klassikern, jag måste måste måste alltid alltid alltid kolla igenom kylskåp, frys, skafferi rubbet hos alla jag kommer hem till

2, Jag tror att all medicin är lurendrejeri och placebo och litar inte på nåt i pillerform...jag hatar piller jag hatar knark och jag tror inte på konstgjorda läkemedelssubstanser...utom rent morfin rakt in i venerna det funkar det vet jag...men allt annat är enligt mig bluff och mår man skit så kurerar man sig själv genom att andas frisk luft, gå en promenad, äta rätt och träna...gör man allt rätt mår man bra, gör man fel mår man dåligt...det är så jag lever mitt liv och sen är det upp till var och en att göra medvetna val angående hur mycket man vill förgifta sig själv med sprit och skitmat och inaktivitet.

3, Jag ger alla en första chans, jag dissar ingen från början på grund av fördomar...men klantar någon sig och jag blir sur så är vi ovänner för livet...man kan inte komma över svek...svek är gift så är det bara

4, Jag måste matscha allt rätt hela tiden, kläder prylar, skor väskinnehåll omgivning, jag kan inte sitta på "fel" ställe tex när jag fikar eller äter ute och kan byta bord flera gånger innan jag faller till ro och känner att jag valt rätt.

5, De människor jag stör mig mest på är de som påminner mest om mig själv.

6, Jag älskar konstig mat...allt som ser konstigt ut, smakar konstigt eller tillagas konstigt, ju fulare och starkare desto bättre...benmärg, gåsleverbiff, ostron och med tretusen kryddor till...wasabi chili whatever

7, I skolan var jag tjejen med för små kläder och för mycket smink som festade hårdast, skolkade mest, aldrig hann plugga ordentligt inför proven (läste alltid in glosor  och kapitel på tunnelbanan) men fick alltid bäst betyg var älskad av alla lärare och fick en massa stipendier och gick ut med straight A´s. Och varje gång jag gör ett medvetet stavfel eller ändrar och hittar på ord eller kastar om meningar så ser jag för mitt inre hur min gamla skollärarinna Kerstin Malm med det knallrosa läppstiftet och de matchande klackskorna sliter sitt hår.

Nu är det er tur!

Ge mig tre snaningar eller knäppa grejer om er själva!!!!

Kommentarer
Postat av: Zelda

Hola,

"5, De människor jag stör mig mest på är de som påminner mest om mig själv."


Säg till om jag hamnar i riskzonen. :)

2007-10-27 @ 16:54:15
Postat av: Lina

Tre knäppa sanningar om mig...
*jag måste har allt i raka rader och i storleksordning i mina köksskåp, jag blir galen om någon rubbar mina system där.
*Jag har mina kläder i färgordning i garderoben.
*Jag kan rapa så det dååånar!! =)

2007-10-27 @ 17:55:52
Postat av: ronnie

Zelda: vi får väl se till att slå ihäl det sista av de sjuka sidor som vi har gemensamt... ;) då finns detingen riskzon...
LINA: det är du och arkimedes..."rubba inte mina cirklar"

I AGREE!

Postat av: Lina

Jag jobbar på att släppa det men det går inte så bra... =)

2007-10-27 @ 20:04:37
Postat av: anna

du är en underbar karaktär ronnie..känner en kärlek till dig...bara så du vet.
kram

2007-10-27 @ 21:06:38
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Piller är bara skit.. inget att ge sig på!

2007-10-27 @ 23:00:43
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: ronnie

anna: du e bäst, tack för finaste kommentare
designadinblogg: ja I KNOW, ja sa ju det!

2007-10-28 @ 09:38:56
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Ella Barbarella

Hmm
måste matcha sängkläder annars kan jag inte sova (om man inte e på borta match då har man annat i tankarna..)
Måste matcha underkläder över min döda kropp att jag inte gör det.
Kan vara så jävla Stockholms dryg så att jag nästan skäms.
Tror benhårt på att bästa medicinen mot huvudvärk e en multi orgasm, diggar inte smärtstillande piller alls!

2007-10-30 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback