Smell me later...

nu e jag sjuk på riktigt...

man däckar inte i sin säng klockan fyra på eftermiddagen med ytterkläder på annars...gick upp halv sex igen och frös trots dunjacka, lurvig väst med luva, dubbla halsdukar mössa och vantar

BIG BIG BURR!!!!

kokade polsk löksoppa med purjo, broccoli och blomkål och vid sidan av det två HELA VITLÖKAR!!! OBSERVERA HELA LÖKAR INTE KLYFTOR...sen bombade jag soppan med allt i starkkryddväg jag kunde hitta...semieffektivt då kryddornas styrka ändå dör när i kokande vatten.

sen åt jag upp vitlökarna och surplade i mig soppan...nu är jag lite snyggt rödmosigt uppsvullen i fejjan av kryddorna och den annalkande sjukan...

men fan skam den som ger sig

next step är ingefärsthe med citron och honung


övervägde att dricka lite spetsad glögg med rom och rödvin men jag vet inte om det e nåt som hjälper eller bara något jag e jävligt sugen på...


jag börjar med theet...


wish me bättring!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kryapådig-kram!!

2007-11-14 @ 22:43:01
Postat av: Sin

Hej babe.
Krya på dig, det blir säkert fler varitéer som vi kan gå på. Ta hand om dig ordentligt nu.
KRAM!

2007-11-15 @ 08:17:18
Postat av: Sofia

Åh krya på dig gumman! Hoppas din polska dunderkur hjälpte! :)

Postat av: Miss Gallery 2008

Excellent site.
Well done.
Seen that done for the people.
I invite you to visit my site.

2008-02-06 @ 16:23:52
URL: http://www.miss-gallery.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback