Ronnie fucking Roadkill

Idag e jag pajj, pajj pajj broccolipajj!

Min kalender har vinterkräksjukan och då blir jag apatisk och gömmer mig hemma istället

Enligt min almenacka ska jag göra följande ikväll: 

kl 18.00
middag med mamma och ulf
förfest med Linnsan och Mixi hägersten
titta på konst och bli rödvinsberusad Gamla Stan
sitta i en mörk teatersalong och dricka dålig öl och dreggla över Carl Einar Häckners eminens Orionteatern

21.00
öl och whiskey i goda vänners lag gamla stan
fira födelsedagsbarn i Helenelund
fira annat födelsedagsbarn i Mörby

gå på Wallmans sallonger i Rasmus sällskap och njuta av show och massa dyrt vin


00.00

dansa kroppen i bitar på TN

mingla röven ur byxorna på clubbPigalle

hade det inte varit för förkylningssåret hade jag klarat det...

nu blev det rökt renskavsfilé med potatisgratäng och rödvin och julmust med mamma och ulf istället

jag orkar inte den här helgen, sorry. nu ska jag gosa ner mig i min zebrafilt och glo på nån film med nicolas cage...

fan ta er allihopa som e där ute i natten och låter dekadensen flöda. jag vill dö nu! imorgon förväntar jag mig att ni tryckt upp en snyg tischa som jag kan ha på mig nästa gång något sånt här inträffar där det snyggt och tydligt står med knallröda blockbokstäver på svart tyg "NÖDSLAKT TACK"


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha!ibland blir man sjuk och det går inte att gö nå åt. men maten lät ju helgoood! =P ha en trevlig kväll!=)

Postat av: ronnie

jag kompenserar med amaretto sourz ;)

2007-11-24 @ 23:43:34
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Man fick jue inte se slutet på filmen :(

2007-11-25 @ 00:12:16
URL: http://gaykvitter.blogg.se
Postat av: emma

äsch du en kväll hemma ere inge fel på alls :) trust me du har ett stort laget utekvällar som även kräver lite lagrad energi...och så blir de ju så mycket roligare att gå ut efter lite sega hemmakvällar.
vad ska du i mörby och göra för övrigt?? Lilla Danderyd har väl inte så mycket att bjuda på direkt. :D

2007-11-25 @ 01:40:39
URL: http://dushi.blogg.se
Postat av: ronnie

Majs: jag gav upp filmen hade ju sett den förut såklart och mixtrade hellre lite försynt med barskåpet för att överleva kvällen ;)
emma: kompis som flyttatdit som jag borde borde borde firat

2007-11-25 @ 01:49:31
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se
Postat av: Majs

Gå och lägg dig, snart brunchtime :))

2007-11-25 @ 01:53:18
URL: http://gaykvitter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback