Martini Rosso, martini bianco + newcastleöl equals headache...

...och en fantastisk långpromenad

Jag har lite ont i huvet nu, lite ont i huvet och mycket ont i magen. Men jag är en snygg scarfs rikare och det finns faktiskt inget bättre än att shoppa, zippa gratis martini och lyssna på liveband samtidigt...lite lagom vardagslyxigt sådär ;)

Byond retro var grymt!

Hannah fick tag i en snygg himmelsblå duffel och jag norpade en lagom varm snygg halsduk! Sprang på Ambra och Niklas och njöt festligheterna lagom länge tills vi insåg att man inte kan dricka hur mycket martini som helst och shoppa samtidigt utan att bli kissnödig...vardagslyxproblem.

Så vi tog den svenska senhöstkylan i röven, virade in oss i våra fynd och promenerade hem till söder istället.

Nu har jag Martiniskalle och ballongbiaframage...jag vet inte vad som hänt men den e pajj...för mycket knäckemackor kanske, eller så får jag huväää köra jalapenoochwasabibroccolidieten snart igen... usch orka...

Imorn ska jag med Barberella på Vernissage på Café Opera, Camilla Thulin som tillsammans med fotograf Niklas Palmklint som ger ut boken "Karlar med Stil".

"Samtliga visar upp sig med egna kläder och berättar personligt om sitt förhållande till kläder och mode."

trevligt trevligt =)


tills dess


detoxthe i mängder!


Kommentarer
Postat av: Vemundamal

Interesting.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback